Ik ben bezitter van een Siemens C62 en ik woon in een jaren 70-betonbouw appartement en ik heb grote problemen met mobiel bellen binnen. Mijn C62 heeft vaak nauwelijks bereik en als ik niet uit het raam hang kan ik niet eens SMS-berichten versturen. Ik heb een T-mobile abbo en ik begrijp wel dat dat een van de oorzaken is dat ik zo'n belabberd bereik heb, maar volgens mij ligt het ook aan de telefoon want als ik met mijn (hele) oude Nokia of met de sony-ericsson van mijn buurman bel (met mijn eigen SIM erin) dan kan ik wel gewoon bellen en nog gewoon de keuken inlopen ook!
Na dit hele verhaal is mijn vraag dus: Weet iemand een goede test van GSM's op hun bereik! Op internet vind je alleen maar testen van het bereik van de verschillende providers, maar nooit van de verschillende (merken) GSM's.
Na dit hele verhaal is mijn vraag dus: Weet iemand een goede test van GSM's op hun bereik! Op internet vind je alleen maar testen van het bereik van de verschillende providers, maar nooit van de verschillende (merken) GSM's.