Het is mogelijk om bij UltraEdit meerdere documenten te openen, terwijl de applicatie slecht 1 keer is geladen. Je kan dus van documenten switchen binnen UltraEdit door middel van tabbladen. Als ik nu alleen in explorer op een document klik en UltraEdit is al geladen dan opent hij UltraEdit opnieuw. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het document opent in de UltraEdit die al actief was?
kun je in de opties niet ergens iets vinden van multiple instances?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
google is my friend:
Try setting multipule instances to off. Advanced|Configuration|General Tab
Try setting multipule instances to off. Advanced|Configuration|General Tab
Als het goed is heb je, als je met de rechtermuisknop op het te openen bestand klikt, ook een optie UltraEdit. Als je hiermee het bestand opent, wordt het bestand in de reeds geopende UltraEdit gezet, en kun je met de tabbladen naar de verschillende bestanden bladeren, zoals je zelf al beschrijft.
Ik gebruikt UltraEdit 10.10c en bij mij werkt het op deze manier
Ik gebruikt UltraEdit 10.10c en bij mij werkt het op deze manier
smile an everlasting smile
Multiple Instances had ik al aangezet, maar dan werkt het nog steeds niet. Het is wel zo dat als ik in explorer via de rechtermuisknop op UltraEdit klik dat hij hem dan wel goed opent in dezelfde UltraEdit die al geopend was. Maar ik wil dat dit ook gebeurt als ik er gewoon op dubbelklik. Ik heb ook al gekeken bij mapopties en dan bestandstypes. Maar daar kan ik UltraEdit is het rechtermuisknop menuutje niet als standaard instellen.
uhm je moet t juist uit zetten
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Allereerst, welke versie heb jij? versie 8 verschilt erg van versie 10 . . .
in versie 10:
Advanced --> Configuration --> General Tab -->
vinkje voor "Allow multiple instances" weghalen.
Als het probleem blijft bestaan hierna, deinstalleer, en installeer opnieuw.
Als je opnieuw installeerd, dan wordt deze weer opnieuw geintegreerd in de Windows OS., waarna het probleem met dubbelklikken ook verdwijnt.
in versie 10:
Advanced --> Configuration --> General Tab -->
vinkje voor "Allow multiple instances" weghalen.
Als het probleem blijft bestaan hierna, deinstalleer, en installeer opnieuw.
Als je opnieuw installeerd, dan wordt deze weer opnieuw geintegreerd in de Windows OS., waarna het probleem met dubbelklikken ook verdwijnt.
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Dat opnieuw installeren werkte inderdaad! Nu doet hij het ook als ik gewoon dubbeklik. Nu is alleen mijn laatste vraag nog. Hoe kan ik die vraag of hij het naar DOS moet formaat moet converteren weghalen. Of heeft dit er gewoon mee te maken dat ik die pagina ooit in een andere editor heb gemaakt en die slaat het anders op o.i.d.
Hier heb ik het antwoord ook al opgevonden... Is ook gewoon in een functie bij General.
Pagina: 1