Toon posts:

[Dacal CD/dvd management systeem] Exception EOlesysError *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb de volgende vraag wie heeft er ervaring met het cd/dvd magement syteem van de firma Dacal typenummer dc-101, het is namelijk zo dat de software ervan niet wil opstarten.
Ik krijg de volgende foutmelding: Exception EOlesysError in module CDLIB.exe at 0005D08D klasse is niet geregistreerd
Waarschinlijk komt dit omdat het niet samen gaat met servicepack 2 van Windows
Wie kan mij helpen ook van de leverancier heb ik nog geen oplossing
zie www.dacal.com

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Windows XP dus?
Geprobeerd (evt een ander systeem) op een schone XP SP2 installatie?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
zonder servicepack 2 werkt het wel maar ik heb een windows versie met ingebakken servicepack

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Topictitel afgemaakt, "CD/dvd management systeem" klinkt alsof je op zoek bent naar een dergelijk programma terwijl je juist een probleem met een specifieke hebt ;)
Ontopic: helaas geen ervaring met de software. Je hebt alvast wel contact met ze gezocht? Tegenwoordig is het moeilijk om SP2 heen te komen dus ik hoop dat ze snel met een fix komen.
Je hebt trouwens CDServer 2.0?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Wat is CDserver 2.0 wat bedoel je daar mee???

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Zie de beginpagina van de website die je noemt ;) Maar ik zie dat er ook een Disc Manager is, ik neem dan aan dat je die hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ik heb zelf een aantal dacal dc300's en die werken prima met sp2. Zal dat nieuwere software zijn? volgens mij kan je de software daarvoor gewoon downloaden en ook voor de dc101 gebruiken.

Verwijderd

http://www.dacal.com.tw/support.htm

hier kan je de normale software dus downloaden. of gebruik jij iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost door Dagal zelf dmv een patch
bedankt voor de reacties

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Dank voor de update :)
Voor mensen die dit topic later in de search vinden: is die patch op de website te vinden?

Verwijderd

Topicstarter
nee deze word je toegestuurd na melding van een boodschap
Pagina: 1