Omdat de coolers van mijn pc nogal veel herrie maakten, besloot ik deze net even schoon te maken (door simpel even voorzichtig de stofzuiger erop te zetten). Ook heb ik even de videokaart (AGP 128 MB Nvidea Geforce ding) eruit gehaald om er beter bij te kunnen. Na het weer opbouwen van het systeem en aansluiten, heb ik het volgende probleem. Pc start op, piept netjes, ik krijg het INTEL bootlogo, Win XP Prof Bootlogo, daarna springt m´n monitor beeld op zwart, gaat het lampje van de monitor knipperen en is het over. Ik hoor dat netjes m´n opstart geluidje en de pc is klaar, maar ik zie dus niets. Heb al verschillende dingen geprobeerd, Veilige Modus doet het helemaal niet (pc reboot automatisch). m´n crt monitor zat middels een verloopplugje op de DVI poort. heb m´n scherm nu even op de vga poort aangesloten en als ik dan naar VGA modus ga, heb ik wel beeld. Echter windows XP vraagt dan of hij de resolutie en kleurdiepte moet aanpassen, en toen ik op ja klikte had ik weer een zwart scherm!
Ik zit nu in de VGA modus even m´n documenten veilig te stellen, want ik ben erg bang voor een eventuele her install, maar heeft er iemand een idee??
Ik zit nu in de VGA modus even m´n documenten veilig te stellen, want ik ben erg bang voor een eventuele her install, maar heeft er iemand een idee??