Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
sneltoets is function + appeltje + enter en met jou specs zou het gewoon heel goed moeten werken, op een G4 1 GHz werkt het ook prima, dus dat is een beetje onlogisch?
ken schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:31:
Hi
Ik heb onlangs MS office voor de mac gekocht. Heb altijd de Windows versie gebruik. Vind de MAC versie erg traag werken. Is dit normaal?
Systeem is een iMac G5 20" met 1GB geheugen. Dit zal toch wel snel genoeg moeten zijn?
Ander vraagje. Bij de Windows versie kon je met ctrl+enter naar een nieuw pagina gaan. Lijkt op de mac versie niet te gaan. Is hier een ander sneltoets voor?
offtopic:
Mac is een afkorting van Macintosh, dus een woord, daarom is het ook niet M.A.C. of zo
Mac is een afkorting van Macintosh, dus een woord, daarom is het ook niet M.A.C. of zo
Verder heb ik al heel veel mensen gehoord over de rampzalige performance van MS Office for Mac. Zelfs op een dual G5.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Hm, bij mij werkt office 2004 gewoon goed, Excel start bijvoorbeeld net zo snel als Safari en het maken van pivot tables gaat ook gewoon prima.
Wat is langzaam?
Wat is langzaam?
Verwijderd
Hmm raar, ik heb er totaal geen last van en heb hier 2 macs
Heb je de laatste service pack al geinstalleerd? want hierdoor werdt het bij mij nog sneller.
Maar op de G5 staat standaard iets vervelends aan bij energie beheer.
Je moet je CPU op Max. zetten dan wordt die een stuk sneller.
Probeer dat eens, waarschijnlijk staat die nu op reduced of automagische.
hij moet op FULL/MAX
Heb je de laatste service pack al geinstalleerd? want hierdoor werdt het bij mij nog sneller.
Probeer dat eens, waarschijnlijk staat die nu op reduced of automagische.
Dan staat hij altijd op max. engergievebruik, met alle warmteontwikkeling erbij. Automatisch werkt best ok, hij schakelt vanzelf bij als de load hoger wordt, scheelt ook weer in de jaarafrekening..Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:26:
Hmm raar, ik heb er totaal geen last van en heb hier 2 macs
Probeer dat eens, waarschijnlijk staat die nu op reduced of automagische.hij moet op FULL/MAX
Ander vraagje over Office: is er een internationale versie of zijn er net als voor Windows meerdere taalversies? Ik kan daar op de MS site niets over vinden.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Dat klopt niet helemaal, de proc staat dan niet op max, maar als het nodig is mag hij het maximale uit de proc. halenleon1e schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:40:
[...]
Dan staat hij altijd op max. engergievebruik, met alle warmteontwikkeling erbij. Automatisch werkt best ok, hij schakelt vanzelf bij als de load hoger wordt, scheelt ook weer in de jaarafrekening..
Net zoals een centrino processor werkt.
Hij verbruikt dus niet specefiek meer, alleen in de pieken, aangezien de Mac al vrijzuinig is zou ik hem zeker op Max zetten.
ik heb het zelf getest en je merkt het echt. ga maar eens een benchmark doen!
voor velen is dit juist de oplossing bij Office
Pagina: 1