Crash -> pc boot niet meer..

Pagina: 1
Acties:

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Net liep een game vast en sindsdien wil de pc niet meer booten.. kheb alle kabels al goed aangedrukt..componenten verwijderd etc.. niks helpt.. Ik heb het vermoeden dat het aan de CPU ligt want ik krijg zelfs geen foutmeldingspiepjes van m'n mobo.. als ik geheugen er uit haal bijvoorbeeld krijg ik ook geen piepjes.. hij boot gewoon niet. Kan het zijn dat m'n CPU kapot is? Ik heb de core bekeken, en dat ziet er geloof ik normaal uit.. en volgens mij heeft m'n mobo ook beveiliging die de PC uitzet als de CPU te warm wordt.. Ik heb trouwens nooit over geclockt..

specs:

Athlon 2600+ XP
Asus A7N8X (nforce 2 dinges)
2x 512 MB kingston pc3200
Ati Radeon 9800 pro

• RedruM
Mmm.. alles eruit gehaald op cpu na.. nog steeds geen piepje of wat dan ook.. kan ik concluderen dat het mobo is overleden?

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 00:18
het kan ook nog de voeding zijn...

ik ben ook wel eens de hele dag bezig geweest met andere proc's en mobo's en toen bleek het de voeding te zijn. 8)7

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
heb je de stroomkabel al een keer wat langer uitgetrokken?
Soms schijnt dat te helpen...

• Scyth
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Doe 's een bios reset?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• RedruM
Ok.. had het al bijna opgegeven.. nog een keer had ik alles eruit gehaald.. opnieuw pc in elkaar gezet en opeens deed ie het weer..alleen nu heeft mn keyboard het begeven lijkt het :o

• Scyth
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Titlechange naar: "Keyboard begeven?"
Move naar HA :D

Maar probeer eens een ander keyboard, dit kan nl. nog steeds aan het mobo liggen

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Pagina: 1