Goedkoopste 8Mbit DSL van Itslogic ?

Pagina: 1
Acties:

• trankilo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik zit nu bij Demon voor 65 pleuro p/m maar wil het zelfde voor minder en heb het gevonden. If not, please let me/us know!

Op hun site verkopen ze het volgende:

nieuw! op alle BBned aansluitingen geldt GEEN datalimiet en GEEN Fair Use Policy of andere vage regels. Ongelimiteerd is bij ons ook daadwerkelijk ongelimiteerd, dit in tegenstelling tot het aanbod bij andere aanbieders. Daarnaast bieden wij gratis domeinregistratie bij elke aansluiting.

ADSL particulier tarief
Economy 256/256 E19,95
Economy 512/256 E23,00
Economy 1024/512 E25,90
Economy 2048/1024 E47,90
Economy 2048-8192/1024 E55,00

• ongelimiteerd is ook ongelimiteerd! geen FUP
• geen eenmalige kosten
• geen verhuizings kosten
• registratie van eigen domeinnaam naar keuze
• inclusief 5 POP3 mailadressen, waarvan 1 catch-all account
• uitstekende Spam en Virusfilter
• Tarieven voor de economy-lijnen zijn inclusief BTW

Iemand al ervaring met A-DSL van deze club?
Zo, nu even in de algemene voorwaarden van Demon duiken :)

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 14:08
Ik werk niet bij demon ofzo, maar je bent echt niet goed bezig als je nu gaat overstappen, al die prijsverlagingen. Ook bij demon; 2/1 abbo is net verlaagd naar 34,50. Denk je nou echt dat ze niets aan de 65 euro van het 8/1 abbo gaan doen :z

Het maakt mij verder niet uit, ik zeg alleen maar ff hoe ik er over denk ;)

Verwijderd

Is het niet zo dat je prijs van je abbo hetzelfde blijft na een verlaging, totdat je abbo aan het eind van het jaarcontract zit?
Dit was bij mij wel zo bij Publishnet

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 20:25
En hoe zit het met zaken als Usenet?? Demon heeft misschien nog maar 2 draadjes per keer tot zijn beschikking en de snelheid is ook niet alles meer, maar retentie is nog steeds redelijk goed te noemen. Dit reken ik dus ook mee in de kosten en een pay-server gaat me zeker meer dan 10 euro per maand kosten, wil ik iets echt goeds hebben.

Ik stap dus voorlopig niet over...

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-01 00:20
Je kunt anders ook even kijken bij CompuServe, die zitten ook bij BBNed en bieden ook 8/1 aan voor 55 euro. Ook geen datalimiet of iets van dien aard. Wat ik je niet kan vertellen is hoe het met de pingtime zit, want ik heb het abo voor mijn broertje afgesloten die ergens anders woont dan ik me nu bevind.

Toch?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
daniel_ev schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 01:03:
Je kunt anders ook even kijken bij CompuServe, die zitten ook bij BBNed en bieden ook 8/1 aan voor 55 euro. Ook geen datalimiet of iets van dien aard. Wat ik je niet kan vertellen is hoe het met de pingtime zit, want ik heb het abo voor mijn broertje afgesloten die ergens anders woont dan ik me nu bevind.
Volgensmij levert Compuserve niet via het netwerk van BBned.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 20:25
CompuServe ADSL wordt geleverd via de netwerken van Tiscali en KPN en maakt gebruik van de gewone (=analoge of enkelvoudige) KPN-telefoonlijn.
Dus via KPN en Versatel.

Verwijderd

CompuServe biedt ADSL aan via:
- KPN netwerk (eigendom van KPN)
- BabyXL netwerk (eigendom van Tiscali Wholesale)

Alleen via het BabyXL netwerk bieden zij een 8 Mbit DSL aan
Pagina: 1