Ik was vanmiddag aan het werk (bij de AH) en in een weekmagazine, wat vooruitblikt op de aanbiedingen van volgende week, zag ik een naar mijn mening zeer aantrekkelijke aanbieding.
Het gaat iig om een BenQ notebook uit de 8100 serie, en als ik me niet vergis was het de D19. Ik heb de specs van deze notebook ff opgezocht, en die zijn als volgt:
# Processor: Centrino 725 1.6 GHz
# Intern geheugen: 512 MB DDR
# Beeldscherm: 15,4 inch (resolutie 1280 x 800
# Harde schijf: 60 GB
# Optische drive: DVD+RW
# Floppy drive: nee
# Videokaart: ATI MOBILITY RADEON 9600 64MB DDR VRAM
# Geluidskaart: soundcard
# Interfaces: Firewire (IEEE 1394): x1, USB 2.0 port: x4, PCMCIA: x1, VGA output: x1, RJ11 Modern jack: x1, RJ45 Ethernet: x1, Printer Out x1, S-Video: x1, DC-in: x1, Earphone Jack, Microphone Jack, 2x 1,5W Speaker ingebouwd
# Afmetingen: 260 x 352 x 33 mm
# Gewicht: 2,9 KG
# Pixel policy: Notebook PixelPolicy (PDF)
# Garantie: 2 jaar, eerste jaar pick-up and return, tweede jaar Carry-in

Beetje een klein plaatje, maar had geen zin meer om een andere te zoeken
De normale prijs is volgens AH 1899 Euro, en hij gaat nu naar 999(!) Euro. Natuurlijk heb ik ´m op internet wel goedkoper gevonden dan 1899 Euro maar ik vind 999 Euro voor een notebook met deze specs toch zeer aantrekkelijk klinken!
Is dit een aanrader, of kan ik ´m beter links laten liggen?
Ik moet trouwens sowieso maar eens goed nadenken of ik wel een notebook wil, aangezien ik net een nieuwe PC heb, en ik ´m misschien pas over een jaar nodig heb. Wie weet zijn er dan wel leukere aanbiedingen
Het gaat iig om een BenQ notebook uit de 8100 serie, en als ik me niet vergis was het de D19. Ik heb de specs van deze notebook ff opgezocht, en die zijn als volgt:
# Processor: Centrino 725 1.6 GHz
# Intern geheugen: 512 MB DDR
# Beeldscherm: 15,4 inch (resolutie 1280 x 800
# Harde schijf: 60 GB
# Optische drive: DVD+RW
# Floppy drive: nee
# Videokaart: ATI MOBILITY RADEON 9600 64MB DDR VRAM
# Geluidskaart: soundcard
# Interfaces: Firewire (IEEE 1394): x1, USB 2.0 port: x4, PCMCIA: x1, VGA output: x1, RJ11 Modern jack: x1, RJ45 Ethernet: x1, Printer Out x1, S-Video: x1, DC-in: x1, Earphone Jack, Microphone Jack, 2x 1,5W Speaker ingebouwd
# Afmetingen: 260 x 352 x 33 mm
# Gewicht: 2,9 KG
# Pixel policy: Notebook PixelPolicy (PDF)
# Garantie: 2 jaar, eerste jaar pick-up and return, tweede jaar Carry-in

Beetje een klein plaatje, maar had geen zin meer om een andere te zoeken
De normale prijs is volgens AH 1899 Euro, en hij gaat nu naar 999(!) Euro. Natuurlijk heb ik ´m op internet wel goedkoper gevonden dan 1899 Euro maar ik vind 999 Euro voor een notebook met deze specs toch zeer aantrekkelijk klinken!
Is dit een aanrader, of kan ik ´m beter links laten liggen?
Ik moet trouwens sowieso maar eens goed nadenken of ik wel een notebook wil, aangezien ik net een nieuwe PC heb, en ik ´m misschien pas over een jaar nodig heb. Wie weet zijn er dan wel leukere aanbiedingen