Ik ben op zoek naar een +/- 70 cm breedbeeldtv met 100Hz en vlakke beeldbuis. Na wat zoeken vond ik de Samsung WS-28M206V (specs) op kieskeurig.nl. Ik kan deze tv echter nergens anders echt goed vinden, zelfs op de site van samsung zelf niet. Misschien is hij bekend onder een ander typenummer, maar het lijkt mij een goeie. Nou ben ik dus benieuwd of iemand er ervaringen mee heeft, of dat jullie voor hetzelfde geld (max 400 euro) een andere goede breedbeeldtv weten met dezelfde eisen.
Op zich ben ik vooral op zoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding, dus als iets een beetje duurder is, maar veel beter is dat goed. Evenals er een een stuk goedkoper is en maar iets minder in kwaliteit.
Ik zag bij de Media Markt ook nog een breedbeeld in de aanbieding (link) met deze specs.
Is dat een goed alternatief?
Op zich ben ik vooral op zoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding, dus als iets een beetje duurder is, maar veel beter is dat goed. Evenals er een een stuk goedkoper is en maar iets minder in kwaliteit.
Ik zag bij de Media Markt ook nog een breedbeeld in de aanbieding (link) met deze specs.
Is dat een goed alternatief?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 14:43 ]