Toon posts:

Waar moeten discussies over IPC?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik een discussie starten gerelateerd aan IPC (InterProcessCommunication)?

'kheb namelijk op dat gebied weer een (misschien domme) uitvinding gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Programming & Webscripting, voor zover ik het op basis van 1 term kan inschatten :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IPC kan, en wordt ook toegepast over het netwerk bij clusters, maar ik zal het wel in P&W zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:38:
IPC kan, en wordt ook toegepast over het netwerk bij clusters, maar ik zal het wel in P&W zetten...
Zoals ik al zei: voor zover ik het op basis van 1 term kan inschatten. Als je uitvinding uitsluitend gaat om networked clustering gaat is PNS misschien beter, als het je om hardwarearchitectuur (multicore/-processorspul, ik roep maar iets) gaat zou je eventueel in PMG terechtkunnen, maar als het je vooral om de architectuur gaat is P&W waarschijnlijk toch de aangewezen plek. Misschien kan je ook wat bruikbare hints vinden in de policies?

Zonder meer info kan ik je iig niet nauwkeuriger helpen. Je kan natuurlijk even een (P&W-)mod een conceptje voorleggen, dan hoor je het vanzelf :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over een manier om met behulp van bestanden (meestal op een RAM FS) verschillende pr0gjes eenvoudig met elkaar te kunnen laten communiceren, platform-onafhankelijk, als de verschillende hostssystemen waar de progjes op draaien maar een drive delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dat lijkt me wel P&W ja, als het om dergelijke zaken gaat :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Zodra je inhoudelijk op protocollen en implementaties e.d. gaat zitten is het definitely Programming & Webscripting :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1