[IE] Kan geen tekst meer selecteren? *

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-08 13:09
Hoi,
Ik zit met het probleem dat ik opeens geen tekst meer kan selecteren van een site. Van de adresbalk kan wel maar op de site zelf niet. Ook niet bij het typen van dit bericht kan ik geen tekst selecteren en dan ergens anders heen slepen. Wat kan hiet de oorzaak van zijn. In msn, word enz doet de muis het wel. Het ligt niet aan dat selecteren uit geschakeld is, want op mijn andere computer lukt het wel.
Tijs

Verwijderd

1 site waar het niet lukt, of alle sites?
firefox of explodrer?
Modbreak:Het is explorer; niet exploder. Let hier op in het vervolg

[ Voor 62% gewijzigd door Spider.007 op 17-01-2005 23:46 ]

Verwijderd

Welke site? D'r zijn van die sites die in flash gemaakt zijn, of iets dergelijks. Is het hier ook?

Verwijderd

Ja, vandaar de vraag, 1 site of alle? Lukt het hier op GOT wel bijvoorbeeld. :)

• Tijs_a
Explorer. Het lukt op geen enkele site ook niet op GoT.
Als je een bericht typt kan je toch selecteren. Op tekst komt wel zon I-tje maar als ik sleep komt er geen blauwe selectiebalk.

[ Voor 51% gewijzigd door Tijs_a op 17-01-2005 21:31 ]

Verwijderd

werkt een ctrl-a? als je een bericht typt ofzo.

• Tijs_a
ik drukte op ctrl-a en nu doet ie het weer. Misschien als je lang ctrl indrukt dat ie dan raar gaat doen. (net HL2 gespeeld - sluip power)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Moeten we er dan maar vanuit gaan dat je toetsenbord kapot is ofzo? Kan er een shift/control/alt key zijn blijven hangen? Heb je dit probleem in alle browsers; of alleen in IE?

Selectie problemen > [IE] Kan geen tekst meer selecteren? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je al eens gekeken of je geen gekke windows kleurinstellingen hebt? Zet die eens op standaard...

oops, reply gemist :+
[rml]Tijs_a in "[ IE] Kan geen tekst meer selecteren? *"[/rml]

Misschien heb je "plaktoetsen" aan staan, check dat dan eens...

[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 17-01-2005 23:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1