Toon posts:

Nero brandt loze informatie mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HI Everybody.

Als ik met mijn NEC-1300A en Nero 6 een DVD+RW beschrijf dan lijkt de beschikbare ruimte na iedere keer meer af te nemen dan ik erbij brand.

Nu 1600MB aan films maar volgens Nero volgeprakt met 3200MB. Heb ik iets fout ingesteld ofzo? Ik plaats steeds een film erbij in DVD(ISO) stand. Please help. Thx!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-03 21:39

Coldcat

HODL

Volgens is het normaal als er ruimte op de cd verloren gaat als je er steeds bij doet. Hij moet de DVD steeds opnieuw indexeren en zo dat kost nou eenmaal ruimte.

Stel je voor je hebt een doos die je in een jaar vult met koekjes. De andere doos vul je in 1 keer. De doos die je in 1 keer vult is netter en je weet precies wat erin zit. Die ander is minder net en ongeordent.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm OK. Als ik me niet vergis bestaat dat probleem bij CD-RW niet? Ik ken het alleen van CD-R's in Multisession branden. Dus niks aan instellingen te charteren ofzo?

Verwijderd

Hmm, het lijkt er eerder op dat hij de oude index weggooit, en alle data er weer opnieuw opbrand zonder gebruik te maken van de oude data.
Misschien moet je die vorige sessie speciaal importeren of zo?

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik ook aan Pinguin. Maar hij importeert hem wel. Tenminste, 'oude' data verschijnt gewoon in Nero en niets komt 2x op de DVD terecht...?