Toon posts:

[XP] Dualboot MCE2005/Home verwijderen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb onlangs media center geinstalleerd op mijn pc zonder te weten dat het samen kwam
met windows xp prof. Probleem wat ik nu heb ik is dat ik 2 versies van windows xp op mijn systeem heb. op schijf 1 windows xp home. op schijf 2 windows xp media center. Nou wil ik graag de windows xp home editie verwijderen van schijf 1 zonder mijn schijf te formatteren.. weet iemand misschien of dit mogelijk is en zo ja hoe?

Verwijderd

Nope, je zal toch moeten formatten. Of gewoon je windows map weg keilen vanuit XP prof

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 20:33 ]

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 15:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Ehm, formateer gewoon Disc 1... Je MCE install staat op 2 en na je format maak je van disc 1 gewoon een data disc voor je video/foto/muziek bestanden ;)

An Explanation of l33t Speak

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je zal de directories op C: moeten verwijderen. laat wel de bestanden in de root staan. Alles zou dan moeten werken. Haal in boot.ini de Home install weg en voila klaar.

Dit staat ook in Windows Operating Systems - FAQ :) Lees deze even goed door. Veel plezier op ons forum :)

Ik pas je topictitel nog even aan, zodat deze je probleem iets duidelijker beschrijft. Lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door. We willen graag weten watr je al gezocht gevonden en geprobeerd hebt.

[ Voor 23% gewijzigd door sanfranjake op 17-01-2005 21:00 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
oke.. thanx voor de info.. zou wel moeten lukken nu.. :D