Toon posts:

Problemen na graven in Pc

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond, nouja goed, ik heb zojuist samen met mijn vader onze thuis pc van binnen bewondert. We waren op zoek naar een ventilatorje wat veel herrie maakte. Nadat we wat rondgeneusd hadden dacht ik op het moederbord het stekkertje gevonden te hebben wat het ventilatortje van stroom voorziet. Dit bleek niet zo te zijn maar het waren de stekkertjes van de letjes die aan de voorkant van de pc aangeven ofdat ie aanstaat. Deze heb ik uiteindelijk terug gestopt.

Het probleem is nu dat de pc helemaal niet meer aangaat. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? ik heb de stekkertjes dacht ik op de juiste plek terug gedaan mocht dit niet zo zijn kan dit dan uberhaupt de oorzaak zijn?

ik heb mijn lesje wel weer geleerd steek je neus niet in dingen waar je niet al te veel van af weet!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:36
Meestal zit bij de ledjes voor de voorkant ook het stekkertje voor de schakelaar voorop, kijk nog eens goed of je deze wel goed terug hebt gezet.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:55

ThunderNet

Flits!

uhm, het boekje van je moederbord pakken, en controleren of je de stekkertjes wel op de juiste plek hebt gedrukt.....

Toen ik je topictitel zag, dacht ik eerst dat iemand met een schep in zn pc heeft zitten graven :P

[ Voor 34% gewijzigd door ThunderNet op 17-01-2005 20:20 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
bij die stekkertjes van de ledjes zitten ook het stekkertje voor de power knop.
Die zit nu ongetwijfeld los / scheef dus ff goed kijken !

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

Verwijderd

om te testen of je de schakelaar niet hebt gemold kan je met een schroevendraaier heel kort contact maken tussen de 2 pinnetjes maar ja normaal je stekkertje over heen doet.

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ga is ff op onderzoek uit

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:55

ThunderNet

Flits!

>:) niet weer met de schep in je pc zitten he! >:)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

ghe dan was het misschien wel sluiting ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- wat voor moederbord :?
- heb je de manual erop nageslagen voor pinout van die stekkerblok :?
- wat geeft de Hangen en Opstarten troubleshooter :?

enz enz enz

Meer dan genoeg dingen om zelf te proberen voor je hier een topic opent. Als je hier toch een topic opent, wees volledig, geef volle specs en geef EXACT aan wat je waar gedaan hebt of op z'n minst wat nu waarop aangesloten zit

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.