Goedeavond, nouja goed, ik heb zojuist samen met mijn vader onze thuis pc van binnen bewondert. We waren op zoek naar een ventilatorje wat veel herrie maakte. Nadat we wat rondgeneusd hadden dacht ik op het moederbord het stekkertje gevonden te hebben wat het ventilatortje van stroom voorziet. Dit bleek niet zo te zijn maar het waren de stekkertjes van de letjes die aan de voorkant van de pc aangeven ofdat ie aanstaat. Deze heb ik uiteindelijk terug gestopt.
Het probleem is nu dat de pc helemaal niet meer aangaat. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? ik heb de stekkertjes dacht ik op de juiste plek terug gedaan mocht dit niet zo zijn kan dit dan uberhaupt de oorzaak zijn?
ik heb mijn lesje wel weer geleerd steek je neus niet in dingen waar je niet al te veel van af weet!
Het probleem is nu dat de pc helemaal niet meer aangaat. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? ik heb de stekkertjes dacht ik op de juiste plek terug gedaan mocht dit niet zo zijn kan dit dan uberhaupt de oorzaak zijn?
ik heb mijn lesje wel weer geleerd steek je neus niet in dingen waar je niet al te veel van af weet!