Toon posts:

Microfoon volume probleem met soundblaster live

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eey :)
ik heb in mijn pc een soundblaster live, ik heb hier alles op zijn hoogst qua input (voor microfoon) ook de 20db boost, maar nix helpt, ik krijg er alleen maar ruis van als ik met mijn vrienden via een voice chat programma comuniceer.

zijn er speciale programma's om dit aan te passen, of nog andere instellingen, want ik heb alles in windows op zijn hoogst..

`StruiZ

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Als je de mic op de onboard geluidskaart aansluit doet ie het dan wel? Anders zou het aan je mic liggen...
Heb je ook al andere software geprobeerd? (Windows geluidsrecorder?)

[ Voor 25% gewijzigd door Necrite op 17-01-2005 19:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus geen onboard geluidskaart jammer genoeg, maar als ik met geluidsrecorder opneem is mij stem zacht (haast onhoorbaar) maar geen ruis, de ruis komt pas als ik het geluid versterk met het voice comunicatie programma

`StrZ

Verwijderd

Euhm...

Al een andere mic. geprobeerd ? jouw mic. er bij iemand anders in ?

Andere geluidskaart ? ik bedoel, voor hetzelfde geld is die mic. gewoon stuk, of je mic. ingang
is kassiewijle

Verwijderd

Topicstarter
neej, dat is t ook niet, een vriend van mij had ook dezelfde micro gehad, en die deed t bij mij zacht en bij hem heel goed, kheb nu andere en die werkt ook niet.. en ik heb een dell pc dus kan er geen andere geluidkaart in stoppen :<