Al een tijd maak ik dankbaar gebruik van unattended installs van windows
. Nu heb ik ook een unattended cd van Win Xp Prof SP2 gemaakt. Omdat ik via mijn ICH5 twee SATA Maxtor 80Gb's in in een RAID 0 heb staan, moet ik F6 inrammen om vanaf een floppy drivers te laden. Dit ging altijd goed. Wat er nu met de nieuwe unattended cd gebeurt (SP2 dus); alles werkt, totdat je in de textsetup bij het punt komt dat 'ie bestanden gaat kopieren. Ik krijg dan de melding:
"Setup cannot copy the file: iaStor.sys"
Blablabla
Nu ben ik natuurlijk al aan het zoeken enzo geweest (GoT, Google enz enz) en toen zag ik dat je dit soort meldingen kan krijgen als je gebruik maakt van een unattended cd
. Dit zal waarschijnlijk ook de oorzaak zijn (floppy is goed, niet ge-oc'ed enz). Maarrrr nu de hamvraag; weet niemand hier een oplossing voor? Die kon ik nl. niet vinden. Ik heb die drivers al via "say-no-to-f6.pdf" automatisch laten laden tijdens de textsetup maar dan krijg ik bij het starten van Windows een blauw scherm.
Iemand hier ervaring mee? En nog liever een oplossing
?
"Setup cannot copy the file: iaStor.sys"
Blablabla
Nu ben ik natuurlijk al aan het zoeken enzo geweest (GoT, Google enz enz) en toen zag ik dat je dit soort meldingen kan krijgen als je gebruik maakt van een unattended cd
Iemand hier ervaring mee? En nog liever een oplossing