Access after install

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik had tot nu toe altijd een winxp pro install waar ik alles op deed. Dus gewoon dagelijks gebruik zoals al men progs, mail, surfen, games etc... Nu wou ik net een dual boot maken met win2k erbij.

Krijg mooi keuze bij het opstarten, maar mijn winxp install wil niet meer booten. Gewoon zwart scherm en voor de rest helemaal niets. Op zich geen probleem, maar er zijn hoop bookmarks, mails, instellingen etc die ik niet kwijt wil. Is er een manier om die winxp toch terug op te starten?

Veilige modus scherm (F8 vlak na keuze) brengt geen oplossing, meteen na keuze voor winxp zwart scherm en niets verder. Vreemd genoeg valt de monitor niet op standby...

Life is simple, make choices, don't look back...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit kan je in Windows Operating Systems - FAQ letterlijk vinden. De bestanden ntldr en ntdetect.com zijn overschreven door de 2000-versie, welke Xp niet herkennen. Hierover is erg veel te vinden op het forum en met google.

Ook wil ik je vragen Windows Operating Systems - Policy, Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door te nemen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.