Toon posts:

beschikbaarheid Nvidia AGP?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dat toch met die AGP kaarten uit de GeForce 6 serie? Ze lijken maar moeilijk te verkrijgen. Er zullen toch nog zat mensen zijn zonder PCI-e ingangen op hun mobo? Wanneer vult Nvidia dat "gat" in de markt? Genoeg vraag lijkt me zo...

Heeft een van jullie toevallig ook inside information over de AGP 6600 (non GT) en wanneer deze verkrijgbaar zal zijn?

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Zelfde geld voor ATI. Beiden hebben grote leveringsproblemen.
Maar wat wil je nu met dit topic bereiken? Al het grote 6600(GT) topic doorgekeken?

Verwijderd

Topicstarter
UltraR-pc schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:27:
Zelfde geld voor ATI. Beiden hebben grote leveringsproblemen.
Maar wat wil je nu met dit topic bereiken? Al het grote 6600(GT) topic doorgekeken?
Ja, maar zoals je kunt zien hoef ik niet per se de GT versie, maar vroeg ik om info over de 6600 non GT (das dus niet GT :) ). Daar zijn nog maar weinig Benchmarks e.d. van te vinden.

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-07 22:01

Tmr

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:22:
Heeft een van jullie toevallig ook inside information over de AGP 6600 (non GT) en wanneer deze verkrijgbaar zal zijn?
Nou er zijn volgens mij nog maar weinig fabrikanten die uberhaupt een 6600 non GT in de AGP versie leveren (alleen bij msi/chaintech voorlopig van wat ik gezien heb). En beschikbaarheid is nog weer een ander verhaal natuurlijk...

Bij www.alternate.nl op de site staan er een aantal, je kunt denk ik het beste gewoon bij hun daarover informatie proberen los te krijgen?

Verwijderd

search: leverbaar Geforce 6600 @ VB
Pricewatch: Geforce 6600

Kortom: er lopen al een heleboel discussies over dit punt, oa in het 6600 topic ;)

Dit topic is gesloten.