Toon posts:

[VB5.0] 16-bit error?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, :O

Ik had een probleem... heb heel google en microsoft al afgespeurt maar kan het niet vinden :/

Ik wou VB 5.0 installen maar kreeg dus zo'n 16-bit error...

Nu draait hij bij vriend van mij (XP PRO) wel goed. En bij mij (XP Home) niet (zou dat het probleem zijn?)

mvg WD

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Is het zo'n melding over een 16-bits subsysteem?

Probeer dan eens een andere compatibiliteitsmodus. (rechtsklikken op de setup, compatibiliteit op iets anders zetten)

Zelf had ik dit ook met wat software van school (dat dus nog uit de tijd van windows 3.11 was). De compatibiliteitsmodus veranderen verhielp het probleem.

[ Voor 33% gewijzigd door DrivinUCrazy op 17-01-2005 18:10 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:07:
Is het zo'n melding over een 16-bits subsysteem?

Probeer dan eens een andere compatibiliteitsmodus. (rechtsklikken op de setup, compatibiliteit op iets anders zetten)

Zelf had ik dit ook met wat software van school (dat dus nog uit de tijd van windows 3.11 was). De compatibiliteitsmodus veranderen verhielp het probleem.
Het is iid de subsysteem error maar het veranderen van de setu pcomp. helpt niet :/

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Het spijt me, dan weet ik het ook niet. Misschien heeft iemand anders nog een idee?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
Moehahah hij werkt! >:)

/me is blij :)

Kan op slot wat mij betreft :D

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 18:29 ]

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Maar wat heb je gedaan dan? Ik vind het toch wel interessant om te weten omdat ik voor school regelmatig oude software moet gebruiken, en dan zie ik deze melding nog wel vaker terugkomen.

Pagina: 1