Toon posts:

pdf's openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik onder het surfen een pdf tegenkomt opent deze zich in de explorer. Het programma Adobe Acrobat professiona wordt dan eerst opgestart en dit duurt allemaal behoorlijk lang. Nu zou ik graag willen dat dit gebeurt met behulp van de acrobat reader. Dus gewoon het programma veranderen waarmee pdf's geopend worden. Weet iemand hoe dit moet?
ps. Ik gebruik trouwens firefox.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:52

Outerspace

Admin General Chat
Misschien :
Als je gewoon de verkenner opent:
Extra -> Mapopties -> Bestandstypen.

Daar staat de pdf extensie ook bij, moet je alleen Acrobat Reader selecteren ipv Acrobat Proffesional

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 17-01-2005 17:36 ]

Wauw, een sig!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:46

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

of rechtsklikken op een pdf, en "openen met" kiezen. Dan de "Programma kiezen", en adobe reader selecteren. Eventueel "altijd dit programma gebruiken" aanvinken.

[ Voor 16% gewijzigd door DrivinUCrazy op 17-01-2005 17:38 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik idd al gedaan en dat werkt wel voor pdf's op mijn harde schijf maar niet als ik ze van i'net probeer te openen. dan pakt hij nog steeds de proffesional.

• BartW
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:25
Ik heb hier Acrobat Professional 6 geïnstallerd, laatst Reader 7 ernaast geïnstalleerd. Bij de eerste keer openen van de reader werd er gevraagd of standaard professional of reader moet worden gebruikt.

• jipenjanneke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:10
Wat jij nodig hebt is het programma pdfspeedup.
Is freeware, en het versnelt het opstarten van Acrobat aanzienlijk,
en je kunt ook instellen of je al of niet pdf-files in explorer wil openen of niet.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Eerst downloaden en dan pas openen? Gaat wel sneller :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Zelfde "probleem" hier.
Ik zou graag gewoon de reader gebruiken ipv die speedup erbij te moeten installeren...

Eerst download kan idd, maar het moet toch ook anders kunnen _/-\o_

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En anders gebruik je Foxit PDF reader Klein, snel en gratis, maar niet zo uitgebreid en "zwaar" als Adobe.

[ Voor 8% gewijzigd door Br@m op 18-07-2005 21:10 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Pagina: 1