Toon posts:

Het meest rare (video)kaartprobleem! ExpertTweakers gevraagd!!

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nu komt het:
Ik heb een guillemot cougar tntII 32mb.
Sinds een week of 2 zegt systemshock 2 (spel) "you're videocard is not compatibel" Ook andere spellen vliegen automatisch naar software rendering over omdat ze geen videokaart detecteren!! Toch wijst alles er op dat er helemaal NIKS aan de hand is, want een extreem zware plugin voor een programma die heel veel van de kaart vraagt, draait gewoon perfect, de kaart fuctioneert dus nog wel, maar de spelletjes zien em niet meer. Dit is van de 1 op de andere dag gebeurt.

Opnieuw installeren helpt niet. HELLUP!!!

thnx already!!!!!
Patrique

p.s. dit ligt waarschijnlijk (hopelijk) niet aan de kaart, dus is het niet verkeerd gepost i hope!

• Gene
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:55
Check je BIOS-instellingen eens. De kans bestaat dat "wonder boven wonder" een bitje of zo anders staat. Komt bij mij wel eens voor zonder dat ik iets wijzig.

Resetten in default instellingen en voila.... de zaak draait weer zoals het moet.

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

Verwijderd

Start DXDiag eens op... Als je daar niet in komt of de Direct3d testen doen het niet moet je DirectX even opnieuw installeren.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik gok ook dat DirectX loopt te kloten. Even uninstallen en opnieuw installen zou moeten werken .

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost: direct x was idd de bottleneck, thanx!

admin: closen svp

greetz,
Patrique