Loewe Aventos 3770

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BlAcKAddeR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06-2025
OK, ik heb een probleempje. We hebben laatst een Loewe Aventos 3770 gekocht voor in de woonkamer, maar ik krijg de EPG niet goed. Weet iemand toevallig met welke instellingen je het toestel moet voeden om die werkend te krijgen? En is er nog een verschil aan instellingen bij verschillende providers?
Ik ben zelf aangesloten bij Casema.

*out MRTN

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat werkt niet... Tenzij je een Satteliet uitbreiding hebt, of gaat verhuizen naar een land waar EPG wel wordt aangeboden.
De enige twee zenders die EPG uitzenden zijn TRTint en TV5...

• BlAcKAddeR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06-2025
Aha, zoiets d8 ik al te zien. Ik dacht alleen dat de dvd-recorders van philips ook epg gebruikten om de timer te programmeren en dat schijnt wel te werken.

*out MRTN

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat klopt... Heb alleen geen idee hoe dat werkt... Misschien een handiger systeem om info van teletekstpagina's te halen, of alleen functioneel met digitale tv...?

Verwijderd

philips (en pioneer) maken gebruik van guide+, soort van tegenhanger van epg. guide+ laad je in door het apparaat een nachtje op tmf te zetten, die zend namelijk het signaal mee. Tot op heden heb ik het alleen in de topmodellen hdd/dvd-recorders gezien om het opnemen te vereenvoudigen en moet zeggen dat het helemaal niet slecht werkt.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, dat EPG zou ook geniaal kunnen werken... Ware het niet dat we hier in nederland hopeloos achterlopen met de aangeboden functies... Palplus, epg etc... Kunnen we hier voorlopig wel naar fluiten...
Pagina: 1