(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Heb je de Active Directory-client wel geïnstalleerd?
ik zie dat je er 2000 van hebt gemaakt
De AD client wordt trouwens standaard mee geïnstalleerd in de images van NT4.
Het opnieuw aanmaken van het profiel was trouwens de oplossing. Helaas staan er dermate veel instellingen in het profiel van deze user (CAD user, daarom ook NT4), dat dit vooralsnog geen optie is, aangezien hier erg veel werk in zal gaan zitten.
[ Voor 16% gewijzigd door Masch op 17-01-2005 16:25 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Heeft niemand enig idee? Ik heb zelf nog wel wat gezocht en in google groups ben ik het probleem nu wel 2 keer tegen gekomen, maar zonder oplossing. Ook ideeën over in welke richting je het zou zoeken zijn welkom. Ik zit echt vast met dit probleem namelijk.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Met welke programma's heb je dit - ook met notepad?
In principe zou het niet uit moeten maken namelijk ofdat je admin rechten hebt of niet
Ja, als ik een nieuwe netwerkprinter installeer, wordt deze ook niet getoond. Een nieuwe lokale printer wordt wel getoond, net zoals de al bestaande lokale printers.elevator schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 01:18:
Heb je dit ook voor een eventuele nieuwe printer die je connecteert?
Ja, met echt alle programma's treed dit probleem op. De enige manier om een afdruk te krijgen uit de printers is het afdrukken van een testpagina.Met welke programma's heb je dit - ook met notepad?
Dat zou je inderdaad denken jaIn principe zou het niet uit moeten maken namelijk ofdat je admin rechten hebt of niet
[ Voor 18% gewijzigd door Masch op 19-01-2005 08:41 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Daar had ik nog niet naar gekeken inderdaad. Ik heb dit even bekeken, dit staat volgens mij wel goed, de gebruiker heeft hier 'full control' en ook de admin heeft 'full control'. Ik heb ook even gekeken naar de security van het win32spl.dll bestand (aangegeven als 'provider' in de registry), maar ook dat lijkt goed te staan.elevator schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:52:
Staan de permissies op HKEY_CURRENT_USER\Printers\Connections wel goed?
Ook de inhoud van de key's komen overeen met die van de andere computer, waar het wel werkt, hier lijkt mij het probleem dus niet te zitten, helaas.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!