[Google] PageRanking en aantal links

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04 19:44
Om hoger in Google te komen moet je er dus voor zorgen dat er veel andere websites naar jouw website linken. In Google kun je zien hoeveel websites naar je linken door te zoeken op 'link:www.jewebsite.nl'. Helaas linkt er blijkbaar niemand naar mij :P

Nu zocht ik ook op 'link:www.planet.nl' en dan vindt Google ook niets... Foutje? Ik kan me niet voorstellen dat er op hele internet geen website bestaat die linkt naar planet.nl :?

Originele startpagina - Stadindex.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Google scoort voornamelijk aan de hand van semantiek :)

[ Voor 9% gewijzigd door BtM909 op 17-01-2005 16:10 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Heeft ook te maken met de pagerank van de site die naar planet linkt te maken. Volgensmij moet de pagerank minimaal 3 zijn om in de resultaten van "link:" te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door TheBorg op 17-01-2005 16:11 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op het moment dat iemand me kan vertellen waar het programmeer probleem is dan gooi ik het topic weer open :P
Zie ook P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic waarin wordt aangegeven wat voor topics hier wel kunnen

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.