Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[kav5] Sleutel ongeldig

Pagina: 1
Acties:

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb hier een PC waarop ik Kaspersky 5 Personal heb geïnstalleerd. Ik heb de laatste versie van Kaspersky gedownload en vervolgens het sleutelbestand gebruikt van hun legale Kaspersky 4.5 CD.

Nu bleek achteraf de datum van de PC op december 2005 te staan. Deze moet correct gezet worden. Echter, als ik dat doet, krijg ik Kaspersky niet meer aan de praat. Zelfs niet door deze volledig te verwijderen.

Hoe krijg ik op deze PC Kaspersky aan de praat, want de sleutel op de CD is nog niet gebruikt en is dus nog geldig.

Verwijderd

KAV heeft de datumverandering gedetecteerd en daarmee de betreffende key onklaar gemaakt.

Als je even met support mailt en de situatie uitlegt(en key meestuurt), dan krijg je een vervangende key. :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

oh?
Ik heb het wel een keer met een bios datum van 1982 gehad, maar daar kon ik de keyfile wegdonderen en na de bios goed gezet te hebben gewoon weer setup draaien en de key invoeren.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device