Oortelefoon kapot, garantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-02 20:09
Hoi,
Ik heb in september algelopen jaar een 4G iPod gekocht. Nu lijkt het erop dat de orginele oortelefoon kapot is (kraakt bij hard volume aan 1 kant). Valt dit onder de garantie? Als ik op de apple site kijk en ik vul het service formulier in wordt er om mijn creditcard nummer gevraagd?! Zaql ik eerst maar eens teruggaan naar de winkel (Dixons) waar ik hem gekocht heb?
Ik vind namelijk dat een oortelefoon (die alleen op de iPod wordt gebruikt niet na 3,5 maanden kapot mag gaan (gezien de prijs).

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Natuurlijk valt dit onder de garantie. Behalve als ze kunnen aantonen dat jij zelf de oorzaak bent van dat ie kapot is, moeten ze het gewoon maken.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:41
Erwinh schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:35:
Hoi,
Ik heb in september algelopen jaar een 4G iPod gekocht. Nu lijkt het erop dat de orginele oortelefoon kapot is (kraakt bij hard volume aan 1 kant). Valt dit onder de garantie? Als ik op de apple site kijk en ik vul het service formulier in wordt er om mijn creditcard nummer gevraagd?! Zaql ik eerst maar eens teruggaan naar de winkel (Dixons) waar ik hem gekocht heb?
Ik vind namelijk dat een oortelefoon (die alleen op de iPod wordt gebruikt niet na 3,5 maanden kapot mag gaan (gezien de prijs).
Gewoon even Apple opbellen en die sturen je dan zo een nieuwe koptelefoon op.Naar Dixons toegaan heeft geen zin (die kennen het woord service niet).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoedje schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:41:
[...]

Gewoon even Apple opbellen en die sturen je dan zo een nieuwe koptelefoon op.
En wat hij weet had jij ook uit kunnen vinden door gewoon naar Apple zelf te bellen....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.