pinnacle composiet open stuuring

Pagina: 1
Acties:

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik heb een Pinnacle 100i mediacenter kaart, maar Pinnacle stuurt nog geen composite poort open. Wie heb hier eventueel de software voor? Heb nu al een maand geen xbox meer :'( .

Ik heb de search al tig keer gebruikt, maar biedt totaal geen uitkomst...

[ Voor 25% gewijzigd door Barry|IA op 17-01-2005 17:25 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Barry|IA
Iemand? :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:10

voodooless

Sound is no voodoo!

Niet binnen 24 uu kicken he :P

Heb je al de handleiding geprobeerd? Help functie? Normaal moet je in de software gewoon de source kunnen instellen. Probeer ook ff andere software...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Barry|IA
In de software-handleiding staat dat de composiet- en de S-VHS-poort afgesloten staan. Ik zoek dus naar andere software, zoals CrisTV, maar dan voor de 100i...

En sorry voor het kicken, ik kan nog geen klok kijken :9

[ Voor 17% gewijzigd door Barry|IA op 18-01-2005 11:24 ]

Verwijderd

ik heb het zelfde probleem heb alles onder zocht maar kan niks vinden
erstaat in de gebruikshandleiding dat de software nog geen Svideo of composite ondersteund
nu zoek ik daar ook een programma voor 8)7

Verwijderd

zo te zien weet niemand van het probleem af.
waarom zou pinnacle dan een Svideo en een composite in gang op zijn kaarten printen?
ik bedoel 30% van de mensen willen dat de Svideo en composite het gewoon doet werk zelf in een winkel.
maar als niemand van dit probleem iets afweet hoe moet ik er dan achterkomen?? B) |:(

Verwijderd

Ik geloof dat die kaarten eigenlijk puur een aanvulling zijn op het Pinnacle Showcenter verhaal, kaarten die daar namelijk op gericht zijn

Werkt de kaart niet met de gewone Pinnacle Vision software van de andere pctv serie?

Verwijderd

nee doet hij het ook niet mee, heb de pctv rave gedownload maar hij zegt dan dat de hardware niet gevonden is.
zou er een andere versie opkunnen?????? ik denk het niet. ;( ;(

• Barry|IA
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:18:
nee doet hij het ook niet mee, heb de pctv rave gedownload maar hij zegt dan dat de hardware niet gevonden is.
zou er een andere versie opkunnen?????? ik denk het niet. ;( ;(
offtopic:
Heey Jeroen! Voeg mij even toe op msn. Het adres staat in mijn profiel. :)

Pagina: 1