Toon posts:

"Wavemaster HPX-2000M Force Feedback" goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb deze: KLIK
Headset op het oog.
Heeft iemand ervaring met deze headset en is hij bijvoorbeeld goed geschikt om met anderen te praten in UT2004?
Of is dit gewoon goedkope prut?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 01:35

AzzKickah

06-CENSORED

Je wordt hier niet geacht je topic te kicken binnen 24 uur. Lees de FAQ's nog ff een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, oké maar ik wacht op antwoord omdat ik binnenkort jarig ben en dan kan ik deze vragen.
MAar ik weet dus nog nie of ie goed is.
maar "mon excusez"

Verwijderd

Ken het merk niet maar het lijkt me niks.

Mic op een hoofdtelefoon vind ik maar super irritant gebruik je meestal niet, gebruik gewoon een losse.
En werkt op batterijen dat is nog irritanter. Eerst weken maybe niet maar als je steeds je batterijen moet opladen.

Ik heb een Sennheiser HD 202 kost maar 30 euro geloof ik. Ben ik heel tevreden over, zeer goed geluid voor die prijs. Eerst een philips gehad van 60 euro maar die Sennheiser klinkt echt beter.

Die HD 202 is ook niet zo groot heb ik zelf heb ik ook vaker in de bus op als ik even genoeg heb van mijn oortjes. Ik gebruik mijn koptelefoon minimaal 2 uur per dag (ouders gaan om half 11 slapen, ik om 1 uur half 2)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 19:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb toch liever een microfoon erop want dat vind ik handig voor bij spellen als UT2004.
En die batterijen zijn alleen voor de dat force feedback.
Maar het gaat mij dus om het merk, maar dat is dus neit echt bekend?

Verwijderd

ehm zou hem zeeeeker niet kopen...
hij werkt op batterijen, en is draadloos dat zoiezo altijd prut bij lanpartys.
en omdat hij draadless is krijg je ook een lading ruis.
en voor 24 euri zal ik niet veel verw8ten...
ik heb zelf een bose triport (200,-€,) ik heb nog nooit een betere koptelefoon gehoord.
ik denk dat je beter voor zoiets kunt door sparen..
Pagina: 1