Ik heb hard gezocht naar recente reviews over de CRTschermen maar de wereld lijkt echt overgenomen door de TFT/LCD reviews. Dat is jammer. Ook heb ik gezocht op tweakers naar topics die mijn vraag dekken. Helaas was deze uit 2003 en leek het me niet verstandig om daar nog op te reageren. Vandaar dit topic.
Budget: 400euro+/-
Waarvoor wil ik hem gebruiken: Photoshop, 3D-bewerking
Voor mijn werk is het dus heel belangrijk dat ik een goede kleurweergave heb en een goede resolutie. Ik wil sowieso gaan voor een crt monitor. Maar ik vraag me af wat jullie mij aanraden.
Zelf dacht ik aan Samsung SyncMaster 1100 DF (Display - CRT - 21" - 2048 x 1536 / 75 Hz - 0.2 mm) wezens de hoge resolutie en de kleine dot/inch. Natuurlijk oom wegens de 20" viewable size.

Jullie tips en ervaringen zijn natuurlijk welkom!
Budget: 400euro+/-
Waarvoor wil ik hem gebruiken: Photoshop, 3D-bewerking
Voor mijn werk is het dus heel belangrijk dat ik een goede kleurweergave heb en een goede resolutie. Ik wil sowieso gaan voor een crt monitor. Maar ik vraag me af wat jullie mij aanraden.
Zelf dacht ik aan Samsung SyncMaster 1100 DF (Display - CRT - 21" - 2048 x 1536 / 75 Hz - 0.2 mm) wezens de hoge resolutie en de kleine dot/inch. Natuurlijk oom wegens de 20" viewable size.

Jullie tips en ervaringen zijn natuurlijk welkom!