Hallo, ik heb hier twee kamers met elk een pc, deze staan boven elkaar en er loopt in de muur een coax kabel van de ene kamer naar de andere. Nu had ik graag die bestaande kabel gebruikt om een netwerkje te maken, echter zit ik met het probleem dat mijn netwerk-kaarten RJ 45 zijn, in mijn computer boven kan ik dit wel veranderen, maar de computer beneden is een laptop en daar ga ik niets aan veranderen...
Dus ik ging opzoek naar hoe ik dit zelf kon maken, hoe ik de verbindingen moet leggen, maar na wat search op google en op Got kwam ik erop uit dat hierover nog maar bitterweinig degelijke informatie over te vinden is..
Mijn vraag is dus, weet iemand hoe ik dit zelf kan maken, hoe ik dit moet verbinden..
Dus ik ging opzoek naar hoe ik dit zelf kon maken, hoe ik de verbindingen moet leggen, maar na wat search op google en op Got kwam ik erop uit dat hierover nog maar bitterweinig degelijke informatie over te vinden is..
Mijn vraag is dus, weet iemand hoe ik dit zelf kan maken, hoe ik dit moet verbinden..