Toon posts:

Hoe een gekopieerde dvdfilm kopieëren zonder extra's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een dvd kopieëren die al een keer is ingepakt met Instant Copy maar de menu en diverse ondertitels zitten er nog in en ik wil alleen de film met de nederlandse ondertitel hebben en geen menu's.
Normaal gebruik ik Shrink en dat werkt prima maar nu herkend Shrink de dvd structuur niet dus daar heb ik niet veel aan.
Hoe kan ik nu een copy maken van deze dvd zodat ik alleen de hoofdfilm krijg met de nederlandse ondertitel.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De film rippen met DVD Decrypter en dan weer alleen dat op DVD branden.

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:37
Nou net als IceStorm al zegt met DVD-rip progje je vob's selecteren en dan gewoon rippen en die weer met Nero @ dvd branden...* HiDNN ziet het probleem er niet van :?

edit: moest er nog ff bij.. :P

En als je die vob's geselecteerd hebt dan kun je daar weer de subs bij selecten..

[ Voor 33% gewijzigd door HiDNN op 17-01-2005 13:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik geprobeerd maar heb dan geen ondertitels,select main movie files and ifos had ik gedaan.

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
http://www.doom9.org/guides.htm <-- daar staan een paar leuke guides bij die je goed kunt gebruiken :)

Verwijderd

Je kan dvdshrink gebruiken dan kan je alles aan vinken wat je wel wilt :) zoals DTS geluid eruit geen probleem. Tevens kan je gelijk branden na het rippen .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:36:
Je kan dvdshrink gebruiken dan kan je alles aan vinken wat je wel wilt :) zoals DTS geluid eruit geen probleem. Tevens kan je gelijk branden na het rippen .
Ik krijg "invalid dvd navigation structure" met Shrink,zowel van de dvd als van de geripte files op de hd.

• TheFreak2002
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 20:58
Met DVD2One kun je alleen de film kiezen.....volgens mij laat hij dan het menu en de extra's weg

Verwijderd

dvd-rebuilder kan je proberen.

Verwijderd

dvd x copy :) :) :) :) :) :)
Pagina: 1