Ik ben als volgt te werk gegaan.
ik gebruik Filmmachine linkje naar site.
Geweldig GRATIS programma om AVI's om te zetten naar DVD, CD-R, etc.
Bied zelfs opties om permanente of selecteerbare ondertitels op te nemen in de conversie.
Ik loop alleen tegen het volgende vreemde probleem aan.
Ik heb een Film bestaande uit 2 AVI's, Deel 1 en Deel 2 (samen de gehele film). Bij de AVI bestanden heb ik de ondertitels in .srt formaat. Nu laad ik zoals dat zou moeten de AVI's in het programma, doorloop netjes alle stappen van de handleiding (zie website). Maar de DVD komt er steeds met de AVI's achterstevoren uit.
Ongeacht in welke volgorde ik de AVI's in het programma laadt, begint toch het programma steeds met DEEL2.
Ik heb al een topic geopend op linkje naar topic.
Maar vroeg me af of iemand in dit forum bekend is met het probleem.
ik gebruik Filmmachine linkje naar site.
Geweldig GRATIS programma om AVI's om te zetten naar DVD, CD-R, etc.
Bied zelfs opties om permanente of selecteerbare ondertitels op te nemen in de conversie.
Ik loop alleen tegen het volgende vreemde probleem aan.
Ik heb een Film bestaande uit 2 AVI's, Deel 1 en Deel 2 (samen de gehele film). Bij de AVI bestanden heb ik de ondertitels in .srt formaat. Nu laad ik zoals dat zou moeten de AVI's in het programma, doorloop netjes alle stappen van de handleiding (zie website). Maar de DVD komt er steeds met de AVI's achterstevoren uit.
Ongeacht in welke volgorde ik de AVI's in het programma laadt, begint toch het programma steeds met DEEL2.
Ik heb al een topic geopend op linkje naar topic.
Maar vroeg me af of iemand in dit forum bekend is met het probleem.