Toon posts:

A7M266, kan multiplier van unlockte Duron niet aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net mijn AMD Duron geunlocked en getest in een A7v8x-x mobo en kan de multi goed wijzigen.

Alleen in mijn A7M266 kan dit niet. Heb de handleiding al geraadpleegd en heb verder alle jumpers/dipswitches goed staan maar kan hem nog steeds niet wijzigen.
Ik weet zeker dat hij geunlocked is, heb ik gedaan met 4 potloodstreepjes.
Hij zit vast op 8,5 in mobo.
Weet iemand waar dit aan ligt?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kun je daarnaast de FSB wel gewoon wijzigen? Staat de CPU detectie op manueel ingesteld? Bij sommige mobo's staan de FSB/MP instellingen grayed out wanneer de CPU detectie op Automatisch staat ingesteld :)

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:30:
Kun je daarnaast de FSB wel gewoon wijzigen? Staat de CPU detectie op manueel ingesteld? Bij sommige mobo's staan de FSB/MP instellingen grayed out wanneer de CPU detectie op Automatisch staat ingesteld :)
Jaja dat klopt. Ik kan gewoon de fsb omhoog gooien van 100 naar 115, vcore met jumper van 1,65 naar 1,79. Ik draai nu op 977 MHz. met 44 graden. kan nog koeler Volvano 7.

Misschien bios update?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 12:43 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Probeer het eens? 8)7

En kun je de MP nog steeds wijzigen wanneer je de CPU terugzet in de A7V8X-X? Zo nee, dan moet je de potloodstrepen eens opnieuw trekken.

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:51:
Probeer het eens? 8)7

En kun je de MP nog steeds wijzigen wanneer je de CPU terugzet in de A7V8X-X? Zo nee, dan moet je de potloodstrepen eens opnieuw trekken.
Ik ga het ff proberen, ik wil namelijk zeer hoge fsb bereiken en dat wordtm moeilijk met multi op 8,5. Anders neem ik gewoon die x-x die gebruik ik toch niet meer. |:(

EDIT: Ik heb de laatste bios....... :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 13:05 ]