Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:19:
[...]
Hoi
Sorry, ik zal het verder toelichten.
Opensource: Omdat dat het mischien gratis is en je kunt bij de source komen.
Programmeer ervaring: Basis PHP/MySQL
[...]
Mischien kan ik het zelf bouwen, maar dan loop ik er mischien tegenaan voor de zoveelste keer het wiel uit te vinden en dat er kostbare tijd verloren gaat. Bovendien zal het niet stabiel of veilig zijn.
Het gaat je dus puur om het 'gratis'; je geeft namelijk al aan dat je niet zelf kunt of wilt bouwen. Dan pas ik je topictitel even aan

Ik wil graag net zoiets als Cu2 beginnen, maar dan op kleinere schaal, bijvoorbeeld op 1 of 2 provincies. Het gaat er dus gewoon om dat mensen profielen kunnen aanmaken met een tekstje en een foto, en hij moet doorzoekbaar zijn. Dat moet het in grote lijnen bevatten.
Zoals ik in mijn 1e reactie ook al zei; heb je al eens nagedacht over een gemodificeerd phpBB forum? Dat zou hier volgens mij best geschikt voor zijn. Ieder topic is een profiel; en reactie zijn reacties op dat profiel

Ik denk dat je software die puur CU2 nadoet erg lastig gaat vinden aangezien er volgens mij niet zo veel vraag naar is. In theorie kun je het met wat doorzetten zelf ook redelijk snel maken

Gr john
Groetjes hoeven niet op GoT; wij Tweakers groeten elkaar continu
[Opensource] gelijksoortige webapplicatie als cu2 ? >
Gratis webapplicatie om CU2-kloon op te zetten? *
[
Voor 5% gewijzigd door
Spider.007 op 17-01-2005 16:45
]