11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
Zelf ben ik op dit moment best gecharmeerd van jEdit, die heeft veel plugins ook voor oa CSV (Subversion weet ik zo niet).
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Eclipse was idd 1 van de eerste opties die we bekeken hebben.
Maar ik weet niet zeker hoe goed die CDT plugin is.
Lees namelijk dat het nog steeds niet helemaal af is.
En dat het niet systeem onafhankelijk is.(schijnt zelfs helemaal niet te werken met Windows98 en ME)
Iemand hier ervaring mee?
En andere sugesties zijn ook nog steeds welkom natuurlijk.
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Verwijderd
ikzelf vindt eclipse super voor java ontwikkeling (zeker de 3.1M4 versie)
en als als ik mijn ervaring met eclipse voor java kan doortrekken naar de C++ module dan zijn milestone builds stabiel genoeg om mee te werken, hoogstens dat een aantal features nog niet aanwezig zijn en er 1 of 2 onbelangrijke brak zijn.
(net ff gekeken naar CDT (de C++ plugin) en die is al op versie 2.1 en ze werken al aan de 3.0 versie waarvan de M2 build 5 februari uitkomt, die kan je gerust gebruiken hoor, dat zit wel goed,
en als je veilig wilt zijn gebruik dan CDT 2.1 en eclipse 3.0.1)
alleen de SVN integratie is nul, maar dat kan je oplossen door je sourcetree met een losse SVN client (TortoiseSVN ofzo) te beheren (wel aanvinken in eclipse dat je aparte source en bin dirs in je project wilt hebben dan!)
of nog beter bouw in een sub-projectje zelf je SVN integratie in eclipse (please?
daar kan je goed mee voor de dag komen, en de wereld zal je dankbaar zijn.
en nog een
is al gebeurd..
subclipse voor je SVN integratie, zie hier
hou het bij CDT 2.1 en eclipse 3.0.1 en (bijna) al je wensen zijn vervuld
nog 2 eclipse tips.
opstarten met:
1
| c:\pad\naar\eclipse.exe vmargs -Xmx256M |
voor meer geheugen voor je eclipse (standaard is 64M en meer dan 256M schijnt niet meer te helpen)
en als je eclipse brak is (na een update via de update manager of iets anders) 1 keer opstarten met:
1
| c:\pad\naar\eclipse.exe -clean vmargs -Xmx256M |
alle user settings blijven dan behouden, maar de configuratie cache wordt gecleaned en weer opnieuw gemaakt. dit is ook zowiezo een goeie tip om te doen na het installeren van een aantal plugins, eclipse start daarna sneller op.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 15:32 ]
Mjah, je moet ook niet devven op Win98/ME ....ice-T schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:53:
En dat het niet systeem onafhankelijk is.(schijnt zelfs helemaal niet te werken met Windows98 en ME)
https://fgheysels.github.io/
[ Voor 93% gewijzigd door Daventry op 17-01-2005 14:55 ]