Toon posts:

HDD geeft RAW aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het opnieuw installeren van Windows XP geven mijn harde schijven RAW aan (in windows).

C-schijf Raptor (74) (normaal) NTFS
D-schijf Raptor (74)

eerst was C en D raid 0...nu raid eraf gehaald (voor nieuwe install windows xp) voorheen was dit dus alleen de c-schijf

E-schijf 2x WD120 sata raid .....deze schijf had ik voor ik windows xp opnieuw ging installeren opgedeeld in drie partities....3x 75GB......nu wordt deze schijf als een geheel gezien en als RAW...op deze schijf staat echter nog data die ik nodig heb (voorheen was dit D-E-F-schijf)

F-schijf Maxtor 200GB wordt ook als raw gezien.....staat ook nog data op die ik terug moet hebben...(voorheen was dit G-schijf)

Hoe los ik dit probleem op? Hoe krijg ik mijn data terug???

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Van kicken binnen 24 uur worden we hier niet vrolijk :( Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette)

Maar om even op je probleem terug te komen: Kan het zijn dat, doordat je RAID set veranderd is, en in je BIOS je bootvolgorde aangepast is, windows er zelf driveletters aan toekent, en dus de schijven niet meer in de goede volgorde aangesproken worden?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)