Powerpoint slides afdrukken met schrijfruimte.

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik gebruik hier Powerpoint 2000 en heb een presentatie de presentatie moet afgedrukt worden echter staat onder de slides extra informatie voor mij als geheugen steuntje. Nu moeten de andere slides die ik afdruk voor mijn mede studenten deze informatie niet bevatten. Dus het moet 1 slide per pagina zijn met daaronder nog wat schrijfruimte weet iemand hoe ik dit kan doen?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Kan je bij het afdrukken niet kiezen voor een type afdruk? Ik heb hier nu Office 2003 erop staan, en daar krijg ik bij het afdrukken (Bestand -> Afdrukken) een pull-down menu met de volgende opties: Dia's, Hand-Outs, notitiepagina's en overzicht. Volgens mij wil jij de notitiepagina hebben.

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En daar staan dus de geheugen steuntjes ;)

Gebruik evt. de Hidden data removal tool van Microsoft (zie de site) om ze te verwijderen als dat niet standaard kan. IIRC kan je via VBA in PPT de notes niet simpel opsommen (en "dus" weggooien), maar kijk er toch even naar als HDR niets oplevert..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je dit gewoon doen, door de slides te printen als hand-outs. Kies dan voor 1 per pagina en hopsakidee.