Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier in het bedrijf een aantal HP 4100 pda'tjes, welke dus ook mee naar huis genomen worden. Nou heeft de zoon van een collega die altijd spelletjes speelt op de pda, het wachtwoord zitten veranderen. En hij weet dus niet meer wat hij ingetoetst heeft, dus het wachtwoord is onbekend |:( Ik kan er dus ook niets meer over vinden en heb dus zelf een harde reset gegeven. Dan zou je toch denken dat die reset ook het wachtwoord wist? Of doe ik het nu helemaal niet goed (meest linkerknop + meest rechterknop + resetgaatje)?

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 06:33
Neem anders even contact op met HP. Volgens mij moet er een speciale resetmogelijkheid zijn om alles in fabrieksstand te zetten. Je bent dan wel alle data kwijt, maar je kunt iig er weer mee werken.

Verwijderd

Topicstarter
Wat jij bedoelt is de harde reset toch? dat heb ik zojuist gedaan. Mischien idd handig om hp even te bellen.

Verwijderd

Topicstarter
probleem is opgelost. Bleek een andere manier te zijn van harde reset (powerknop + resetgaatje).

topic kan dicht :)