Vorige week vrijdag kwam er een collega van onze software-leverancier langs om wat dingen af te leveren, en hij heeft een leuke Honda CRX-wagen. Toevallig had ik mijn D70 bij me (normaal alleen m'n Ixus 430 - die heeft een wat hogere meesleepbaarheidsfactor
) dus ik rende naar buiten om even wat pics te schieten. Hij zou binnen een minuut of 10 alweer vertrekken, dus ik had niet echt veel tijd om rustig de juiste WB / belichting / composities te fixen
Uiteindelijk zijn er nog best aardige foto's uitgekomen
Gebruikte cam + lens is mijn D70, met Sigma 18-125mm DC-lens. Witbalans op Sunny, en EV was neutraal of een beetje in de min.
Honda CRX

De CRX-eigenaar mailde zojuist dat hij behoorlijk blij was met de foto's en vroeg of ik ook eens andere CRX-wagens etc wil schieten, dus misschien binnenkort een echte showcase van dergelijke Japanse wagens
Ik weet de exacte specs niet van de wagen, misschien dat de kenners er wat over kunnen zeggen?
Wat ik wel weet is dat de tuning niet alleen aan de buitenkant zit: de motor is ook redelijk gekieteld, en dat is ook behoorlijk te horen

Honda CRX

De CRX-eigenaar mailde zojuist dat hij behoorlijk blij was met de foto's en vroeg of ik ook eens andere CRX-wagens etc wil schieten, dus misschien binnenkort een echte showcase van dergelijke Japanse wagens
Ik weet de exacte specs niet van de wagen, misschien dat de kenners er wat over kunnen zeggen?