Toon posts:

Windows Moviemaker

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak laatste tijd beetje video's met Windows Moviemaker. Maar je hebt er redelijk weinig mogelijkheden mee. Wie weet er nog een goede en overzichtelijke moviemaker van bijvoorbeeld Unlead of zo maar waar je goede foto/video's mee kunt maken?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is niet echt een vraag die nog nooit voorbij is gekomen ofzo.

[search=film bewerken] [google=movie editor]

Ga hier maar eens tussenkijken of er wat tussenzit; er is tenslotte meer dan genoeg over te vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

van bijvoorbeeld Unlead of zo
Klink cru, maar ga dan eens op hun site kijken, daar staat al hjeel wat over mogelijkheden ;) Trouwens is het ulead ipv unlead.

Er is op het forum al heel wat gezegd over movie maker achtige software, zoals ook die van Pinnacle. Ook geven je eisen geen aanleiding om nu een discussie mee kunt starten. Ik ga dit topic dan ook sluiten: zet eerst zelf even op een rijtje wat wat mogelijkheden zijn en wat je precies wilt kunnen (waarom voldoet moviemaker niet, wat wil je wel kunnen?) Open dan een topic als bijvoorbeeld Videobewerkings pakketten: ervaringen en meningen * nog niet genoeg informatie geeft en geef dus even een eigen mening cq. ervaringen :)

offtopic:
Zie ook de FAQ Forumgedrag of de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif SA Policy.

Edit: ik bleek te laat te zijn, topic was al dicht. Maar goed, het is geloof ik duidelijk

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 17-01-2005 10:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.