Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[req] toevoegen user icon zonder deze te selecteren

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Ik heb een paar usericons toegevoegd en ik erger me er aan dat automatisch degene die wordt toegevoegd ook wordt geselecteerd voor gebruik aangezien ik nog steeds mijn huidige wil gebruiken. Het terugzetten is niet eens zo zeer het probleem, maar wel dat je weer je password moet intikken (want het moest ook al om een icon toe te voegen). Het is gewoon omslachtig.

Kan hiervan een optie gemaakt worden, bv een check box, waarvan de status wordt bewaard, genaamd "gebruik dit nieuwe icoon vanaf nu" of zoiets.

Everything is better with Bluetooth

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarom voeg je hem toe als je hem niet wil gebruiken dan? Ik zie het voordeel van deze feature eigenlijk niet in; zeker niet als ik hem tegenover another checkbox in mijn profiel wijzig pagina zet :) Het is 1 keer extra klikken en ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen dagelijks worstelen met dit probleem? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:06

decramy

root@birdie:~#

zowiezo...
Waarom zou je je wachtwoord opnieuw moeten invoeren bij het submitten van je profiel?

Als je je wachtwoord veranderd kan ik me het nog wel enigzins voorstellen, maar niet om zo iets als even je sig/avatar te veranderen....

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:27:
Waarom voeg je hem toe als je hem niet wil gebruiken dan? Ik zie het voordeel van deze feature eigenlijk niet in; zeker niet als ik hem tegenover another checkbox in mijn profiel wijzig pagina zet :) Het is 1 keer extra klikken en ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen dagelijks worstelen met dit probleem? :)
Waarom kunnen we 10 iconen plaatsen? Weet ik niet, maar aangezien ik het kan, plaats ik alvast wat leuke icons die ik misschien in de toekomst wel ga gebruiken. Of misschien zet ik al vast een paas of kerst icoon klaar. Misschien verander ik elke dag van icon. (btw hoeveel iconen heb jij er staan?)

Het is dus niet 1 keer extra klikken, het is nl
1. het icon lokaal selecteren, wachtwoord invullen en submitten
2. mijn (huidige) icon selecteren, weer mijn wachtwoord invullen en submitten

Over 1) hoor je mij niet klagen maar vooral val ik over 2). Ik heb namelijk mij voorkeurs icon voor dit moment al gekozen, het uploaden van een ander/nieuw icon veranderd daar voor mij op dit moment niks aan, maar het systeem vind per se dat ik het nieuwe icon moet gebruiken.

Het zal niet de meest belangrijke improvement zijn en nee, ik voeg niet elke dag een icon toe, maar het maakt het beheren van je profiel gebruik(er)s vriendelijker in mijn ogen. just my 2 cents.

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 17-01-2005 14:10 ]

Everything is better with Bluetooth

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Dit is gekozen om het de gebruiker logischer te maken: je upload een icon, en we verwachten (gek he? ;)) dat je deze dus wil gebruiken.

Het invoeren van je password is voor het voorkomen van 'baldadigheid' op bv scholen :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.