Mijn computer heeft tot een maand na het inelkaar zetten goed gewerkt zonder hangers maar nadat ik hem opnieuw heb geinstalleerd en de interne ETH gebruikt ipv een Belkin 54G kaartje heb ik problemen.
Machine draait helemaal standaard dus geen overclocken ofzo.
Vooral als ik een groot RAR bestand uit wil pakken of kopier krijg ik een van de volgende berichten in een bluescreen:
IRCL_NOT_LESS_OR_EQUAL
en
NTFS.SYS met een reeks foutcodes erachter die telkens anders zijn.
SPECS:
Asus A8V de Luxe net een 3500+ Newcastle
Corsair Twinx 3200XL Pro geheugen (2x512)
Ati Radeon 9600SE
Hauppauge MCE-150 TV kaart
Audigy 2ZS
2x Seagate 80GB SATA als RAID 0 op de Via controller
1x Seagate 80GB SATA op de Promise
MS Windows MCE 2005 UK
Met Google kwam ik niet echt verder dus misschien meer mensen die hier last van hebben (gehad)
Ben zelf al met de kaarten aan het swappen geweest en kreeg gisterenavond ook een ATI VPU error: "Ati reset the VPU because there was no answer on the drivers request"
Machine draait helemaal standaard dus geen overclocken ofzo.
Vooral als ik een groot RAR bestand uit wil pakken of kopier krijg ik een van de volgende berichten in een bluescreen:
IRCL_NOT_LESS_OR_EQUAL
en
NTFS.SYS met een reeks foutcodes erachter die telkens anders zijn.
SPECS:
Asus A8V de Luxe net een 3500+ Newcastle
Corsair Twinx 3200XL Pro geheugen (2x512)
Ati Radeon 9600SE
Hauppauge MCE-150 TV kaart
Audigy 2ZS
2x Seagate 80GB SATA als RAID 0 op de Via controller
1x Seagate 80GB SATA op de Promise
MS Windows MCE 2005 UK
Met Google kwam ik niet echt verder dus misschien meer mensen die hier last van hebben (gehad)
Ben zelf al met de kaarten aan het swappen geweest en kreeg gisterenavond ook een ATI VPU error: "Ati reset the VPU because there was no answer on the drivers request"
[ Voor 11% gewijzigd door Uberprutser op 17-01-2005 09:36 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.