[mIRC] DCC send is traag als het vanuit een script gebeurt

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Als ik met mijn mIRC 6.16 client een bestand naar iemand DCC, gaat dat meestal met zo'n 30 a 40 kb/s. Dat is normaal en werkt goed.

Maar als ik een trigger inbouw die het bestand dat mijn Winamp op dat moment afspeelt automatisch naar degene stuurt, haalt de transfer NOOIT snelheden hoger dan 8,x kb/s.

Het script dat ik gebruik ziet er zo uit:

code:
1
on *:TEXT:!sendmp3:*: if ($dll($swamp,WinAmpGet,trackfilename)) /dcc send $nick $ifmatch

Waarbij $ifmatch de exacte locatie van het bestand aangeeft, wat ook prima werkt! Als iemand !sendmp3 typt krijgt hij mijn MP3, met 8kb/s.

Is dit een bug in mIRC of in het script? Want het zou fijn zijn als alles met de normale snelheid werd verstuurd.:(

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
mag een subtiel schopje?
Modbreak:subtiele schopjes bestaan niet; laat deze in het vervolg achterwegen

[ Voor 63% gewijzigd door Spider.007 op 17-01-2005 23:49 ]

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Cliffje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-03-2023