Systeem:
-Board: ECS K7S5A 1.0
-AMD Athlon XP 1700+
-512 MB RAM
-Win Xp Pro NL
-ATAPI CD-RW 48X16 [CD-ROM drive]
-Diskettestation
-Maxtor 5T030H3 [Hard drive] (30.73 GB) -- drive 0, s/n T3R2HQHC, rev TAH71DP0, SMART Status: Healthy
-Maxtor 6Y080P0 [Hard drive] (81.96 GB) -- drive 1, s/n Y3HJ25YE, rev YAR41BW0, SMART Status: Healthy
-Intel 21041-Based PCI Ethernet Adapter
-Philips ToUcam Pro Camera; Video
-Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord [Keyboard]
Probleem:
Windows staart erg traag( vanaf C, partitie 1 van 10 gig, van 30 GB disk )
Na het Windows logo met de voortgangsbalk wordt het beeld zo'n 2 minuten zwart. Daarna start Windows normaal op, met scherm 'welkom'.
Ook het afsluiten duurt minuten lang.
Ik gebruik meestal de Slaapstand, daar treedt het probleem niet op.
Omdat ik dacht aan veel rotzooi die opgestart wordt( services/ programma's/ Spyware ? etc) Heb ik als test in Veilige modus gestart. Echter hier hetzelfde probleem(!!!)
Naar mijn idee sluit dit dus uit dat bovenstaande de oorzaak kan zijn...
Ik heb het bestand C:\MSDOS.SYS bekeken in kladblok en zie hier niets in staan(?)
Klopt dit wel? Volgens mij behoort hier allerlei info in te staan, weet ik nog vaag uit het verleden..
Heeft iemand een suggestie wat er aan de hand is?
Indien er meer info gewenst is hoor ik het graag.
-Board: ECS K7S5A 1.0
-AMD Athlon XP 1700+
-512 MB RAM
-Win Xp Pro NL
-ATAPI CD-RW 48X16 [CD-ROM drive]
-Diskettestation
-Maxtor 5T030H3 [Hard drive] (30.73 GB) -- drive 0, s/n T3R2HQHC, rev TAH71DP0, SMART Status: Healthy
-Maxtor 6Y080P0 [Hard drive] (81.96 GB) -- drive 1, s/n Y3HJ25YE, rev YAR41BW0, SMART Status: Healthy
-Intel 21041-Based PCI Ethernet Adapter
-Philips ToUcam Pro Camera; Video
-Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord [Keyboard]
Probleem:
Windows staart erg traag( vanaf C, partitie 1 van 10 gig, van 30 GB disk )
Na het Windows logo met de voortgangsbalk wordt het beeld zo'n 2 minuten zwart. Daarna start Windows normaal op, met scherm 'welkom'.
Ook het afsluiten duurt minuten lang.
Ik gebruik meestal de Slaapstand, daar treedt het probleem niet op.
Omdat ik dacht aan veel rotzooi die opgestart wordt( services/ programma's/ Spyware ? etc) Heb ik als test in Veilige modus gestart. Echter hier hetzelfde probleem(!!!)
Naar mijn idee sluit dit dus uit dat bovenstaande de oorzaak kan zijn...
Ik heb het bestand C:\MSDOS.SYS bekeken in kladblok en zie hier niets in staan(?)
Klopt dit wel? Volgens mij behoort hier allerlei info in te staan, weet ik nog vaag uit het verleden..
Heeft iemand een suggestie wat er aan de hand is?
Indien er meer info gewenst is hoor ik het graag.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 00:30 ]