Toon posts:

ASUS wl500g firmware update probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste dames en heren,

Ik heb laatst bij mijn asus wl500g een firmware upgrade toegepast. Helaas is hierdoor het passoword ook gereset.

Mijn eigen password werkt niet meer

en het standaard username: admin met password: admin zoals in de gebruiksaanwijzing staat
werken ook niet meer.

Hoe kom ik in het optie menu??

Ik weet ook dat het signaal nu broadcom heet?? Wat dit er mee te maken heeft weet ik niet.

Mvg Herpper

Verwijderd

uuhmmm

het is:

username: (niets dus)
password: admin

even hardreset geven, dan werkt admin/admin weer dacht ik.. maar kijk eens in het grote asus wl500g topic, staat het ook wel in denk ik

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 07:30
heb gister avond EXACT hetzelfde probleem gehad. enige oplossing is de recover knop achter op de router lang indrukken en dan alles met de hand opnieuw erin zetten

                           

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt.. Ik zal eens kijken wat werkt.. (Ja ik weet het de post is vrij oud), maar ik heb nog geen tijd gehad er eens even naar te kijken en te reageren op deze post..

Heren bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:32:
Ok bedankt.. Ik zal eens kijken wat werkt.. (Ja ik weet het de post is vrij oud), maar ik heb nog geen tijd gehad er eens even naar te kijken en te reageren op deze post..

Heren bedankt voor de reacties.
Je hebt een firmware gebruikt die een reset na je upgrade vereist. Dit staat ook aangegeven bij de readme's van de firmware, of kijk de volgende keer eens op www.chupa.nl :)

Die readme's blijven toch wel handig :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:35:
[...]

Je hebt een firmware gebruikt die een reset na je upgrade vereist. Dit staat ook aangegeven bij de readme's van de firmware, of kijk de volgende keer eens op www.chupa.nl :)

Die readme's blijven toch wel handig :P
ID ik denk dat ik die eens wat vaker ga lezen :P
Thanks
Pagina: 1