Dual Intel of AMD

Pagina: 1
Acties:

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025
Ik wil dus weer gaan upgraden.

Nu zit ik te twijfelen tussen

2 x Cellie 700 op een Abit VP6
of
T-bird 1200 op Abit KT7

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 21:44
Aan je config te zien kun je best nog wel een paar maandjes wachten, wacht dan op 'n AMD dual chipsetje, (AMD760MP) en prik daar 2 durons op.
Als je echt nu wilt upgraden hangt het er erg vanaf wat je ermee wilt gaan doen.
Ik, als gamer zou gewoon voor de TB1200 gaan, ik kan nl. niet zoveel met Dual processoren, maar als je niet veel geemt, en altijd met windows 2000 werkt kan 'n Dual Celeron combinatie ook leuk zijn.
Trouwens, als je een Thunderbird koopt zou ik nog even nadenken of het een 1000 of 'n 1200 mhz word. Het prijsverschil is in verhouding best wel groot, voor dat geld kun je ook weer wat geheugen kopen.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:39
Op vrijdag 05 januari 2001 19:32 schreef Xtuv het volgende:
Aan je config te zien kun je best nog wel een paar maandjes wachten, wacht dan op 'n AMD dual chipsetje, (AMD760MP) en prik daar 2 durons op.
Als je echt nu wilt upgraden hangt het er erg vanaf wat je ermee wilt gaan doen.
Ik, als gamer zou gewoon voor de TB1200 gaan, ik kan nl. niet zoveel met Dual processoren, maar als je niet veel geemt, en altijd met windows 2000 werkt kan 'n Dual Celeron combinatie ook leuk zijn.
Trouwens, als je een Thunderbird koopt zou ik nog even nadenken of het een 1000 of 'n 1200 mhz word. Het prijsverschil is in verhouding best wel groot, voor dat geld kun je ook weer wat geheugen kopen.
Je kan ook beter voor de 1000 gaan, die is ook relatief verder te overclocken >:)

• Hazzz-E
Hmmm, dual AMD, klinkt ook wel leuk.

320mb ram is voorlopig nog wel genoeg hoop ik. Dus kan ik al mijn geld in mobo+proc steken.

Verwijderd

Dual Celeron2 KAN NIET, dus óf Dual Pentium = duur, óf de snelste Athlon.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:39
Op vrijdag 05 januari 2001 19:38 schreef Straatje het volgende:
Dual Celeron2 KAN NIET, dus óf Dual Pentium = duur, óf de snelste Athlon.
Dual Celeron is WEL mogelijk, maar met welk type Celeron weet ik niet.

Verwijderd

tot celly 500 MHz kan
celly 2 ondersteund geen dual

• Hazzz-E
Lees net op t.net dat dual amd pas in tweede kwartaal van dit jaar komt, is nog wel lang :(

• Hazzz-E
Dual P3 wordt mij toch net iets te duur. Dat wordt waarschijnlijk wel een AMD.

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 10:35
dual celly kan wel en dat kan alleen maar met de celly 1
en niet met de celly 2

dus....
ik zou voor de amd thundervogel 1ghz gaan

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 21:44
Oops, vergeten! dual celeron2 kan inderdaad niet, alleen dual celeron 1, maar die gaan maar tot 566mhz (of zelfs 533 maar) dus dat is al geen optie meer, je zou 2x P3 700 kunnen kopen en die overklokken naar 933 ofzo, daar zal de koe (je zit toch in zo'n koeien team?) zeker van profiteren, maar ik weet niet wat je het belang daar van vind. Het word wel erg prijzig dan iig.
Als je gewoon wat allround wil doen neem dan een TB 1 ghz en klok die wat bij, of als je perse die 1200 mhz wilt gewoon doen, zo xtreem duur is het niet meer :)

Verwijderd

k ben net een dual p3 aan het bouwe :)
dinsdag komt me 1ste cpu binne :D kijke of die tot over de 1.1 GHz wil :)

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 19:40 schreef Knightwolf het volgende:

[..]
Dual Celeron is WEL mogelijk, maar met welk type Celeron weet ik niet.
Dus wel even nadenken voordat je wat zegt. Zoals eerder gezegt. Celly 1 kan het, op het BP6 van Abit (hek zelf draaien), celly 2 niet.
Pagina: 1