Ik wil dus weer gaan upgraden.
Nu zit ik te twijfelen tussen
2 x Cellie 700 op een Abit VP6
of
T-bird 1200 op Abit KT7
Nu zit ik te twijfelen tussen
2 x Cellie 700 op een Abit VP6
of
T-bird 1200 op Abit KT7
Je kan ook beter voor de 1000 gaan, die is ook relatief verder te overclockenOp vrijdag 05 januari 2001 19:32 schreef Xtuv het volgende:
Aan je config te zien kun je best nog wel een paar maandjes wachten, wacht dan op 'n AMD dual chipsetje, (AMD760MP) en prik daar 2 durons op.
Als je echt nu wilt upgraden hangt het er erg vanaf wat je ermee wilt gaan doen.
Ik, als gamer zou gewoon voor de TB1200 gaan, ik kan nl. niet zoveel met Dual processoren, maar als je niet veel geemt, en altijd met windows 2000 werkt kan 'n Dual Celeron combinatie ook leuk zijn.
Trouwens, als je een Thunderbird koopt zou ik nog even nadenken of het een 1000 of 'n 1200 mhz word. Het prijsverschil is in verhouding best wel groot, voor dat geld kun je ook weer wat geheugen kopen.
Dual Celeron is WEL mogelijk, maar met welk type Celeron weet ik niet.Op vrijdag 05 januari 2001 19:38 schreef Straatje het volgende:
Dual Celeron2 KAN NIET, dus óf Dual Pentium = duur, óf de snelste Athlon.
Verwijderd
Verwijderd
Dus wel even nadenken voordat je wat zegt. Zoals eerder gezegt. Celly 1 kan het, op het BP6 van Abit (hek zelf draaien), celly 2 niet.Op vrijdag 05 januari 2001 19:40 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Dual Celeron is WEL mogelijk, maar met welk type Celeron weet ik niet.