Divx howto

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Okay, ik ben dus compleet nieuw op 't gebied van Divx (heb sinds kort kabel *D )

Nu wil ik graag weten, waar haal ik 't vandaan? (maar dat mag denk ik niet hier dus laat ook maar zitten ook :) ), en erm, wat heb ik er voor nodig om 't aan te draaien?

Of weet iemand een handige howto ergens online?

Verwijderd

Jodry zegt: Divx zuigt !!!
niet aan beginnen men lange downloads en dan gewoon een beeld om te jankuh neem dvd en wees tevree :)

• Timmey
  • Niet online
Ik vroeg toch niet of ik er aan moest beginnen, ik vroeg hoe ik er aan kan beginnen.

Verwijderd

http://divx.pagina.nl

daar vind je alles

• SnoW
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 21:08
Ik ben zelf wel te spreken over eDonkey2000.

Voordeel van dit file-sharingprogramma is dat 'ie één file bij meerdere users vandaan kan trekken (dus als iemand offline gaat, gaat het downloaden verder via een andere user).

Verwijderd

Voordeel van dit file-sharingprogramma is dat 'ie één file bij meerdere users vandaan kan trekken (dus als iemand offline gaat, gaat het downloaden verder via een andere user).
Dus eigenlijk gewoon zoiets als DAP :)

Je ken ook gewoon een FTP server ergens 'vinden' en die leeg gaan zuigen.
Meer info trouwens ook bij:
mydivx.com
startdivx.com
divx.web.nl

En ik ga me echt linkse niet posten hoor, ben daar een beetje gek zeg... aan iemand anders vertellen die nog nooit van SEARCH heeft gehoord, en GOT de illegale kant op stuurt.
Hmmmm ik lees je profile net en zie dat ik je met respect moet behandelen [je hebt way meer postst], ICQ me maar FF dan :P

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 05 januari 2001 19:29 schreef FlameHeaD het volgende:
Hmmmm ik lees je profile net en zie dat ik je met respect moet behandelen [je hebt way meer postst], ICQ me maar FF dan :P
ik heb ook meer posts
mag ik nu ook ICQ-en?

PSN: Houtvlot

• Timmey
  • Niet online
Thx voor de tips :)

En erm, 't gaat bij mij om hoe je je gedraagd en hoe lang je lid bent, dat vertelt meer over de persoon zelf dan het aantal posts ;)
Pagina: 1