zinloze notificatiemail van Belsimpel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronkaronka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10-06-2022
Hallo,

Ik zit al een mooie poos te wachten tot de Cat S61 beschikbaar komt in Nederland.
Hiervoor heb ik een notificatiemail van Tweakers ingesteld en zie daar; 11 juni is deze naar mij verstuurd.

Op de link van Belsimpel staat: voor 23:30 besteld volgende dag in huis.
Helaas dat deze link naar de bestel pagina stuurt waar blijkt dat de levertijd 5 weken is; dus nog lang niet beschikbaar..(of hadden ze 3 op voorraad of zo?)

Tweakers notificatiemail verliest hierdoor zijn functie.. (immers, kan nog minimaal 5 weken wachten).
Veel andere aanbieders zullen waarschijnlijk ook wel binnen 5 weken met dit toestel komen.
Maar omdat Belsimpel nu de eerste is zullen ze veel preorders krijgen (zat zelf ook even in dubio..)

Een reset van de notificatie zou volgens mij hier op zijn plaats zijn.

Mvg Ron.

Beste antwoord (via Ronkaronka op 20-06-2018 18:22)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 16:17

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wat dus inhoudt dat het apparaat bekend is in de pricewatch met een prijs. (Er is namelijk een winkel die hem heeft opgevoerd.).

Maar dit zegt niets over de levertijd.

Ik kan me wel voorstellen dat we de melding in de mail aanpassen naar iets wat duidelijker aangeeft dat de prijs van het apparaat beschikbaar is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had je ingesteld: Bij de eerste prijsmelding?
Dat is afaik de inhoud van notificatie, prijsmelding, niet beschikbaarheid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-08 15:16

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit klinkt alsof je een feature aangepast wil hebben. Daar hebben we een speciaal forum voor. :)

Geachte Redactie => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:38

InFamous

excommunicado

Hoezo is de e-mail zinloos? Het is geen voorraad melding maar een prijsalert.

Hence de
Ontvang prijs alert

O Bij de eerste prijsmelding
O Als de prijs daalt tot onder
Belsimpel heeft momenteel als enigste het product inclusief prijs toegevoegd aan de Pricewatch en dan ontvang je daar een e-mail over.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronkaronka
Hallo allemaal, bedankt voor de reacties,

Dat de notificate in te stellen is voor meerdere kwalificaties wist ik niet, maar volgens mij heb ik dan (bij toeval) wel de juiste optie gekozen..

Onderstaand is de text van de notificatie-mail:
-------
Er is een nieuwe notificatie op Tweakers verstuurd:

Tweakers notificatie: De Cat S61 Zwart is nu beschikbaar

Beste Ronkaronka,

Er is een nieuwe notificatie op Tweakers verstuurd:

De Cat S61 Zwart is nu beschikbaar

De Cat S61 Zwart is vanaf nu beschikbaar voor € 899,-.
Om de notificatie als gelezen te markeren of een overzicht van notificaties te krijgen kan je bij het overzicht terecht.
--------

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 16:17

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wat dus inhoudt dat het apparaat bekend is in de pricewatch met een prijs. (Er is namelijk een winkel die hem heeft opgevoerd.).

Maar dit zegt niets over de levertijd.

Ik kan me wel voorstellen dat we de melding in de mail aanpassen naar iets wat duidelijker aangeeft dat de prijs van het apparaat beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronkaronka
Helder..
Ik zag gisteren dat nu ook Coolblue de telefoon aanbied, zij geven echter wel eerlijk aan dat het een preorder betreft.
Volgens hun site is de releasedatum 5-7-2018 en worden die dag dan uitgeleverd.

Belsimpel geeft nu een rood bestelbusje aan op Tweakers (12 dagen levertijd) terwijl hun site nu 4 weken levertijd aangeeft, dat zint mij nog het minst hieraan..

Maar goed, ik ga nu voor Coolblue, voelt net even wat eerlijker dan Belsimpel in deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casper de Boer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-08 13:11
Ik heb zelf via Catphones rechtstreeks besteld, dit 2 jaar geleden ook gedaan en kreeg er toen een autolader bij :)
CS61-DEB-EUR-EN via Coolblue
CS61-DAB-ROW-EN_CK via Catphones

LG-HM123MR-U34 | LG-G12WL (ARTCOOL Stylist) | Orcon HRC-500 MaxComfort | 4.160 WP Oost-West

Pagina: 1