Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze Pc vooral gaan gamen en wil games spelen zoals BlackDesert, Overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil tussen de 700-800 euro uitgeven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben van plan mijn pc zelf te bouwen en ben opzoek naar een complete lijst met alle componenten die benodigd zijn voor een goed werkend systeem.
(Monitor, muis, keyboard heb ik al in mijn bezit)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor een intel processor en wil graag onderdelen van degelijke merken.
Ga je overklokken?
nee
Hallo,
In mijn eerdere posts heb ik al wat hulp gehad met het uitzoeken van de onderdelen maar ik zou graag nog even wat hulp willen met het het checken van het systeem.
Mijn vraag is of dit een goed werkend systeem zou zijn als ik het in elkaar zou zetten. ook ben ik benieuwd naar jullie meningen over de geselecteerde onderdelen.
Alvast bedankt,
Niels.
Mijn Build ziet er nou als volgt uit:
Ik wil met deze Pc vooral gaan gamen en wil games spelen zoals BlackDesert, Overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil tussen de 700-800 euro uitgeven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben van plan mijn pc zelf te bouwen en ben opzoek naar een complete lijst met alle componenten die benodigd zijn voor een goed werkend systeem.
(Monitor, muis, keyboard heb ik al in mijn bezit)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor een intel processor en wil graag onderdelen van degelijke merken.
Ga je overklokken?
nee
Hallo,
In mijn eerdere posts heb ik al wat hulp gehad met het uitzoeken van de onderdelen maar ik zou graag nog even wat hulp willen met het het checken van het systeem.
Mijn vraag is of dit een goed werkend systeem zou zijn als ik het in elkaar zou zetten. ook ben ik benieuwd naar jullie meningen over de geselecteerde onderdelen.
Alvast bedankt,
Niels.
Mijn Build ziet er nou als volgt uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,50 | € 181,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 8GB | € 284,35 | € 284,35 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Crucial BX200 480GB | € 123,95 | € 123,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 837,60 | |