Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral op deze pc gaan gamen, maar internetten moet ook soepel verlopen. Ik zal windows 10 education gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag 750 euro gaan kosten+~€100 randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 10 Education, Full hd 1080p scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk vooral een goede videokaart nodig te hebben. HDD en SSD voor de nodige ruimte.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken, zolang het maar het beste bang for the buck is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, zal leuk zijn als het een zwart-wit of zwart-rood systeem zal worden, maar denk niet dat dit het extra geld waard is.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken tenzij jullie dit aanraden.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met welke componenten ik beter kan kiezen of het moederbord goed is of niet en mij tips geven of ik beter een tweedehands GTX 970 of r9 390(x) kan kopen dan een non-reference rx 480 en mij wat tips geven voor het bouwen van mijn eerste systeem
Ik heb alvast want rond het internet gespeurd en heb dit lijstje uitgezocht, de XFX gebruik ik voor de prijs van een non-reference, want die wordt volgensmij net wat duurder dan een reference. Ik hoop dit lijstje toch nog net iets goedkoper te krijgen, misschien andere headset?
Ik wil vooral op deze pc gaan gamen, maar internetten moet ook soepel verlopen. Ik zal windows 10 education gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag 750 euro gaan kosten+~€100 randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 10 Education, Full hd 1080p scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk vooral een goede videokaart nodig te hebben. HDD en SSD voor de nodige ruimte.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken, zolang het maar het beste bang for the buck is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, zal leuk zijn als het een zwart-wit of zwart-rood systeem zal worden, maar denk niet dat dit het extra geld waard is.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken tenzij jullie dit aanraden.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met welke componenten ik beter kan kiezen of het moederbord goed is of niet en mij tips geven of ik beter een tweedehands GTX 970 of r9 390(x) kan kopen dan een non-reference rx 480 en mij wat tips geven voor het bouwen van mijn eerste systeem
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,- | € 181,- |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | XFX Radeon RX 480 Black Edition 8GB | € 299,50 | € 299,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Sharkoon Skiller Pro+ (Qwerty, US Int'l) | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Sharkoon FireGlider Zwart | € 26,90 | € 26,90 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Corsair Gaming VOID Surround | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,63 | € 53,63 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 57,95 | € 57,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 928,68 | |
Ik heb alvast want rond het internet gespeurd en heb dit lijstje uitgezocht, de XFX gebruik ik voor de prijs van een non-reference, want die wordt volgensmij net wat duurder dan een reference. Ik hoop dit lijstje toch nog net iets goedkoper te krijgen, misschien andere headset?
[
Links gaat het om het teken links in de hoek en rechts gaat het om het teken in het midden, wat lijkt op een scrollwheel en verschijnt op het moment dat ik dichtbij de scrollbalk kom, als het teken is verschenen kan ik ook niet meer scrollen.